مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مشارکت اعضای کانون جوانان شهر جعفریه، از برگزاری اردو آموزشی تا عضویت در سامانه جامع

 معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم از آخرین فعالیت های جوانان شهر جعفریه از جمله برگزاری کلاس آموزشی آشنایی با نهضت و ثبت اسامی اعضای کانون های جوانان شهر جعفریه در سامانه جامع عضویت و اردوی آموزشی و تفریحی جوانان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم؛ محمد مصباحی از برگزاری کلاس آموزشی آشنایی با نهضت صلیب سرخ و هلال احمر ویژه ی کانون های جوانان شهر جعفریه در قالب اردوی آموزشی و تفریحی در دهکده صبای شهر دستجرد قم خبر داد و اظهار کرد: در کنار این کلاس آموزشی اعضای جدید این کانون در سامانه جامع عضویت ثبت نام شدند.


وی حضور و مشارکت اعضای کانون جوانان نمایندگی هلال احمر در شهر جعفریه را مهم برشمرد و تصریح کرد: این آموزش های دوره ای اعضای کانون ها با هدف ارتقا دانش عموم جامعه نسبت به فعالیت های هلال احمر صورت می گیرد.


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم افزود: پیش از این نیز ثبت اعضا در سامانه جامع عضویت و برگزاری کلاس های آموزشی برای سایر کانون های روستایی در بخش های مختلف استان برگزار شده بود.

گفتنی است، اعضای جدید کانون های خواهران جعفریه قم ضمن حضور در اردوی آموزشی از امکانات تفریحی دهکده صبا شهر دستجرد و قایقرانی بهره مند شدند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی