مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

کارگاه آموزشی مداخله در بحران ویژه کانون دانشجویی قم برگزار شد

 کارگاه آموزشی مداخله در بحران های خانوادگی، فردی و اجتماعی توسط کانون دانشجویی هلال احمر و با همکاری انجمن مددکاران در مرکز امور جوانان هلال احمر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ با هدف ارائه خدمات فوری و تخصصی لازم به افراد آسیب دیده اجتماعی یا در معرض آسیب اجتماعی کارگاه اشنایی اعضا با کنترل و کاهش بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی ویژه اعضای کانون های دانشجویی قم برگزار شد.

بر اشاش این گزارش، این کارگاه آموزشی که با مشارکت 30نفر از اعضای فعال دانشجویی برگزارشد، دکتر حسن زائری لطف مدرس دوره ضمن آگاه سازی دانشجویان با تعریف و مفهوم بحران، اعضا را با شیوه های مدیریت بحران آشنا کرد.

همچنین در این کارگاه آموزشی اعضا با راهکارهای ارتقاء سطح دانش و آگاهی افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی در خصوص مسائل و مشکلات اجتماعی آشنا شند و به راه های، درک موقعیت خود در شرایط بحرانی پرداختند.

این گزارش می افزاید، مسائل دیگری همچون ارتقای توانمندی افراد در معرض آسیب وآسیب دیده ی اجتماعی جهت مقابله با مسائل اجتماعی، ارتقای آگاهی ها و شناخت خانواده اجتماع نسبت به نیازهای خدمت گیرندگان به منظور تسهیل فرایند حل مسئله در شرایط بحرانی ارائه و بررسی شد.

آموزش شناسایی کانون های بحران زا وانجام اقدامات تخصصی در بحران زدایی از دیگر موارد مورد بررسی در این کارگاه بود. در این کارگاه با توجه به حضور اعضای انجمن مددکاری استان به مراه اعضای کانون های دانشجویی هلال احمر از علاقمندان جهت عضویت در کانون های هلال احمر دانشگاه ها دعوت بعمل آمد و به اعضای حاضر در دوره بسته هایی از محصولات فرهنگی آموزشی ارائه شد.

گفتنی است،با توجه به استقبال اعضای کارگاه جلسات بعدی این کارگاه درروزهای آینده برگزار خواهد شد.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی