مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

فعالیت های آموزشی فرهنگی و طرح های ابتکاری غنچه های هلال احمر قم همچنان ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ غنچه های هلال احمر از مهدکودک "سرزمین کودکی" با تهیه غدای سالم در روز جهانی غذا ضمن آشنایی با نحوه تغدیه صحیح  این رو زرا گرامی داشتند.


همچنین به مناسبت روز جهانی غذا اعضای کانون غنچه های مهد کودک ملائک ۲، از آشپزخانه بیمارستان الزهرا و نحوه پخت غذا در آشپزخانه بازدید کردند و سرآشپز نیز توضیحاتی درباره خواص مواد غذایی سالم‌ و ویتامین های موجود در غذا و روش صحیح طبخ غذا به کودکان ارائه کرد.

بر اساس این گزارش، در این روزف مسابقه غذا های سالم نیز برگزار شد که با حضور والدین غذاها داوری شد و به سالم ترین و خوش طعم ترین غذا هدیه ای به رسم یادبود اهدا شد.

اجرای سرود غنچه های هلال احمر  و همخوانی به همراه آموزش تصویری آشنایی با غذاهای سالم و مفید برای بدن با هدف ترویج غذاهای مغذی و مفید برای سلامتی کودکان و آشنایی با نشان استاندارد و خوراکی های دارای این نشان، و همچنین لزوم وجود این علامت بر روی مواد غذایی از دیگر برنامه صورت گرفته در این روز بود.

تهیه انواع غذای نذری به همراه خانواده ها و برگزاری مسابقه غذای سالم بخش دیگری از برنامه های هفته گذشته در کانون غنچه های هلال احمر قم بود.


گرامیداشت روز جهانی عصای سفید


به مناسبت روز جهانی نابینایان، اعضای کانون غنچه های هلال احمر مهدکودک "جوانه ها" با حس بینایی و نعمت سلامتی و کارایی هر کدام از اعضای بدن و استفاده درست از آن ها آشنا شدند.
 
 در ادامه  مربیان با ارائه توضیحاتی در قالب شعر درباره علت نامگذاری این روز به نام نابینایان غنچه ها را با عصای سفید و نحوه ی کمک به قشر نابینا در جامعه آشنا کردند.

 در پایان کار برگ های روز نابینایان هم به غنچه های هلال احمر داده شد و رنگ آمیزی کردند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی