مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

همزمان با هفته تربیت بدنی غنچه های هلال احمر قم با حضور در فعالیت های آموزشی و ورزشی ضمن حفظ نشاط و سلامتی بر اهمیت ورزش تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ به مناسبت هفته تربیت بدنی اعضای کانون غنچه های هلال احمر در برنامه هایی متنوعی با این موضوع شرکت کردند.

بر اساس این گزارش، مراسمی در ورزشگاه رضائیان جهت گرامیداشت در این هفته ویژه ی کودکان برگزار شد و اعضای کانون غنچه های مهدکودک ملائک ۱ و ملائک۲ نیز در این مراسم شرکت کردند.

در برنامه ای مشابه غنچه های هلال از مهد سرزمین کودکی با اجرای حرکات نمایشی ژیمناستیک در حضور رئیس هیئت ژیمناستیک استان این هفته را گرامی داشتند.

همچنین یکی از روان شناسان در زمینه ورزش و تاثیر آن بر سلامتی کودکان سخنرانی کرد و در پایان مراسم نیز به تمامی مدیران و مربیان مهدکودک های حاضر و شرکت کنندگان بسته های فرهنگی اهدا شد.

حضور نمادین غنچه های هلال مهدکودک "ریحانه بهشتی" در کلاس تربیت مربی مرکز مدیریت و اجرای برنامه ها و مسابقات متنوع ورزشی از دیگر فعالیت های این کانون در هفته تربیت بدنی بود.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی