مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر از برپایی نشست صمیمانه با مدیرعامل جمعیت هلال احمر با حضور دبیران و اعضای شورای اجرایی کانون های دانشجویی هلال احمر در مرکز امور جوانان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم: در آستانه شصت و نهمین سالروز تاسیس سازمان جوانان اعضای کانون های دانشجویی قم در جلسه ای صمیمانه به اراده گزارش فعالیت ها و طرح های یک ساله خود پرداختند.

 معاونت امور جوانان در زمینه ی فعالیت های کانون دانشجویی به اختصار توضیحاتی ارائه کرده و در مورد انتخابات شورای اجرایی استانی کانون های دانشجویی اظهار کرد: پس از انتخابات و مشخص شدن دبیر و اعضای شورای استانی به منظور ایجاد کمیته ها و فعالیت های بیشتر به پیشنهاد کارشناس کانون های دانشجویی هلال احمر  به کمیته های (امداد و نجات، جذب و سازماندهی، بشر دوستانه و عام المنفعه، علمی مذهبی ورزشی) تقسیم شدند.

وی تصریح کرد: در ایام تابستان چندین جلسه نشست شورای استانی در خصوص وظایف های محوله برگزار و پس از آن هرکدام از کمیته ها جهت بهبود وظایف به جذب نیرو های مجموعه های خود پرداختند.

مصباحی بیان کرد: به منظور هماهنگی بیشتر فعالیت های کانون های دانشجویی جلساتی با ریاست و معاونین و مسئولین محترم فرهنگی ودانشجویی در دانشگاه ها برگزار شد.

در ادامه جلسه، دبیر و اعضای شورای استانی کانون دانشجویی (مسئولین کمیته ها) به گزارش فعالیت های خود در این مدت پرداختند.

الهام قنبری؛ مسئول کمیته امداد ونجات در مورد برگزاری مانور امدادی مشترک توسط اعضای منتخب کانون در روز دانشجو نکاتی ارائه کرده و در ادامه، پاره ای از فعالیت های خود را شرح داد.

مهدی پیربالایی؛ مسئول تحقیق وپژوهش و چند رسانه ای در مورد اقدامات تحقیقاتی و چند رسانه در خصوص فعالیت های کانون های دانشجویی ایراد سخن کرد، سپس از اقدامات تحقیقاتی "مهندسی کانون" و روش های جذب و طراحی بروشور ها جهت فراخوان های عضویت صحبت کرد.

اکبری؛ مسئول علمی ،فرهنگی ومسابقاتی در مورد جذب نخبگان علمی ورزشی و... گزارشی ارائه و بیان کرد: جهت برگزاری مسابقات تمام تلاش را برای جذب اعضای توانمندی به کار خواهیم گرفت.

محمد نژاد، مسئول جذب و سازماندهی؛ گزارشی از جذب اعضای جدیدالورود در دانشگاه داد و در ادامه از همکاری مسئولین دانشگاه ها در برپایی ایستگاه های های سلامت، چادر های فراخوان عضویت، ایستگاه صلواتی و برپایی نمایشگاه توانمندی فعالیت های هلال احمر تقدیر کرد.

در ادامه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم، پیشنهادات خود را جهت تقویت بیشتر فعالیت ها در دانشگاه ها ارائه کرد، و اعضا نیز به به بررسی مشکلات و نبود امکانات لازم و مناسب در برخی مواقع اشاره کردند.

 دکتر گلفشان ضمن ابراز خرسندی از مشارکت دانشجویان در فعالیت ها، تصریح کرد: دانشجویان به عنوان فرهیختگان جامعه در قالب کانون های دانشجویی باید با برگزاری برنامه هایی در سطح بالا بتوانند به مردم خدمت رسانی مناسبی داشته باشند.

وی از تقویت طرح های پیشنهادی اعضا داده استقبال کرد و گفت: با تشکیل اتاق های فکر و افزایش سطح آگاهی با آموزش می توان فعالیت های ارزنده ای صورت داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با تاکید بر هم افزایی در دانشگاه ها افزود: اعضای کانون های دانشجویی با اجرای برنامه های مشارکتی وسیع با دانشگاه های استان، از جمله مانور دانشجویی که در روز دانشجو در حال برنامه ریزی می باشد می توانند توانمندی های خود را نشان داده و سازمان جوانان را به دانشجویان معرفی نمایند.

گفتنی است، در پایان این جلسه حکم اعضای شورای استانی توسط مدیر عامل و معاون جوانان استان اعطا شد و از آنها به جهت برنامه ریزی های انجام داده در حیطه فعالیتی قدردانی شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی