مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



امیر مهدی زاده قهرمان با اخلاق ملی و عضو هلال احمر قم به مدال طلای وزن منهای 60 کیلوگرم مسابقات کاراته قهرمانی جهان در اتریش دست یافت.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم؛ امیر مهدی زاده در بیست و سومین دوره رقابت های کاراته قهرمانی جهان با حضور هزار و ۲۴ کاراته کا از ۱۱۸ کشور جهان در شهر «لینز» اتریش برگزار شد به مدال خوشرنگ طلا دست یافت.

امیر مهدی زاده دارنده مدال طلای سال ۲۰۱۲ و برنز ۲۰۱۴ جهان در دیدار پایانی وزن منهای ۶۰ کیلوگرم کومیته انفرادی مردان به مصاف «جفری برناس» از هلند رفت و با کسب برتری ۹ بر یک به مدال طلا رسید.

وی برای رسیدن به دیدار پایانی در مقابل ورزشکارانی از کرواسی، کره جنوبی،ایتالیا، اردن و فرانسه مبارزه کرد و همه حریفان خود را شکست داد.

امیر مهدی زاده علاوه بر اینکه توانست ششمین مدال طلای کاراته ایران را در رویداد‌های جهانی کسب کند، به افتخار دیگری دست یافت و توانست در کاراته ایران تاریخ ساز شود. او تنها مرد کاراته‌ای ایران است که حالا دو مدال طلا را در کارنامه ورزشی خود دارد.

امیر مهدی زاده در مسابقات جهانی فرانسه مدال طلا، مسابقات جهانی آلمان مدال برنز و مدال طلای مسابقات جهانی اتریش را در کارنامه ورزشی خود دارد.

گفتنی است، ورزشکار جوان قمی و قهرمان با اخلاق تیم ملی سال گذشته در قم به جمع جوانان عضو سازمان جوانان هلال احمر پیوست.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی