مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

پیام تبریک محمدرضا قاسمی نیا عضو هیات مدیره جمعیت هلال احمر استان و عضو هیات مدیره مجمع خیرین قم به مناسبت سالروز تاسیس سازمان جوانان
 پیامبراعظم حضرت محمد صلی الله علیه وآله در وصف جایگاه و مقام جوانان می فرمایند: من به شما سفارش می کنم که نسبت به جوانان با نیکی و نیکوکاری رفتار کنید و شخصیت آنان را گرامی و محترم بدارید.

زمان کسب فضائل و کمالات معنوی و پیشرفت های فردی و اجتماعی و نیل به آمال و آرزوها در فرصت طلایی جوانی رقم می خورد.

جوانی میدانی از ایمان، صداقت، حیا، عمل صالح، حرارت، شور، نشاط، پویایی، تکاپو، نوگرایی، چابکی، زیبایی، پرسشگری، کمال جویی، تعامل و مشارکت وگفت وگو است.

از آنجا که در ایام ماه های محرم و صفر قرار داریم باید بیشتر از همیشه به تفکر و یادگیری از مکتب جهانی و انسان ساز سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین و اولاد و اصحاب باوفایش علیهم السلام خصوصا جوان رشیدش حضرت علی اکبر علیه السلام درس و الگو بگیریم.

به عنوان عضو کوچک هیات مدیره شصت ونهمین سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر را به تمامی جوانان که اعضای برومند و آینده سازان جمعیت هلال احمر در سراسر کشور عزیزمان هستند به ویژه جوانان عزیز در استان قم تبریک و می گویم و امیدوارم معاونت امور جوانان استان قم بیش از پیش با حمایت و پشتیبانی های مدیران ارشد جمعیت هلال احمر و مسئولان استان و همت و همکاری جوانان دوست داشتنی
و اعضای کانون ها به قله های مطلوب اهداف و وظایف تعریف شده سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی نائل شوند. بهترین ها را با سلامتی و توفیقات روز افزون برایتان آرزو دارم.

محمدرضاقاسمی نیا

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی