مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

جمعی از پرسنل و اعضای شورای اجرایی و دبیران کانون های معاونت امور جوانان به مناسبت شصت و نهمین سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر با استاندار قم دیدار و گفت‌وگو کردند.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم؛ در این مراسم که در محل استانداری قم برگزار شد، مدیر عامل و معاون امور جوانان و ۴ به همراه جمعی از پرسنل و اعضای کانون ها به نمایندگی از جوانان هلال احمر حضور داشتند.

 در این دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با ارائه گزارشی از فعالیت های جوانان در یک سال گذشته به تشریح فعالیت های متنوع حوزه معاونت امور جوانان پرداخت، و اظهار کرد جوانان داوطلب هلال احمر با تمام توان بدون هیچ چشمداشتی در تمام عرصه ها مشغول ارائه خدمات به مردم هستند.

محمد گل فشان بابیان اینکه جوانان هلال احمر با توجه به علاقه مندی به خدمت به مردم سرآمد جوانان استان هستند، تصریح کرد: این جوانان و در تمام ایام، از تعطیلات نوروزی گرفته تا ایامی همچون نیمه شعبان همواره در خدمت مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه جوانان آینده سازان استان و کشور هستند، افزود: حوزه جوانان هلال احمر در چهار دوره موفق به کسب عنوان برتر طرح اوقات فراغت استان شده است و این نشان از اعتماد مردم به این نهاد مردمی است.

در ادامه کلیپی از فعالیت های جوانان قم به نمایش در آمد و هشت نفر از دبیران کانون ها مسائل مختلف پیرامون مباحثی همچون نیاز ها و مشکلات جوانان و نقش‌ آنها در جامعه و جایگاه طرح های پژوهشی و…را مطرح شد.

در این دیدار، نمایندگان جوانان هلال احمر با طرح مسایل و پشنهادات در حوزه جوانان از مسولان درخواست نگاه ویژه و حمایت بیشتر برای ارتقا مجموعه جوانان هلال احمر را مطرح کردند.

نقش جوانان هلال احمر در کاهش آلام و تسکین دردها ارزشمند است

 سید مهدی صادقی استاندار قم در نشست صمیمی با مسئولین و اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان که در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به اهمیت نسل جوان در آینده و سرنوشت هر جامعه، تصریح کرد: کشور با اتکا به ظرفیت و استعداد جوانان و با بهره گیری از تجربه نسل های قبل می تواند آینده ای درخشان داشته باشد.

استاندار قم با اشاره به توانمندی نسل جوان، تصریح کرد: جوانان هلال احمر برای رفع نیازهای مردم تلاش می کنند و نقش ارزنده ای در کاهش آلام و تسکین دردها به عهده دارند، از این رو خداوند نگاه و نظر ویژه ای به جوانانی دارد که به کمک نیازمندان می روند.

وی با بیان اینکه هدف از دیدار با جوانان بررسی مسائل، مشکلات و نیازهای این قشر جامعه در یک فضای صمیمی است، بیان کرد: جامعه با اتکا به جوانان می تواند آینده را بسازد.

صادقی برگزاری این جلسات با محوریت ارتباط و تعامل بیشتر با جوانان هم‌استانی و انتقال مشکلات امور جوانان را مثمر ثمر دانسته و ابراز امیدواری کرد: سازمان ورزش و جوانان بتواند بخشی از نیازهای جوانان را تامین کند.

وی برنامه ریزی در جهت رفع نیازهای جوانان و درک خواسته های آنها را وظیفه حاکمیت و مسئولین استان دانست و افزود: بخش های دولتی و غیر دولتی باید از توان و ظرفیت خود برای پیگیری خواسته های بحق جوانان و بهبود شرایط زندگی آنها استفاده کنند.

استاندار قم با بیان لزوم اصلاح در برخی ساختارهای مدیریت در کشور، ادامه داد: نگاه مسئولین باید در مسیر احصاء امور ضروری نسل جوان شکل گیرد.

گفتنی است، در این دیدار اعضای گروه سرود غنچه های هلال احمر با اجرای سرودی به معرفی اهداف جمعیت پرداختند که مورد استقبال استاندار قرار گرفت.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی