مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

گردهمایی اعضای کانون جوانان قم با حضور مدیرعامل برگزار شد

همزمان با شصت و نهمین سالروز تاسیس سازمان جوانان  مجمع آبان ماه اعضای کانون جوانان قم با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ همزمان با شصت و نهمین سالروز تاسیس سازمان جوانان گردهمایی آبان ماه اعضای کانون جوانان قم با حضور پرشور جوانان و مدیرعامل جمعیت هلال احمر برگزار شد.


 در این گردهمایی که همزمان با سالروز تاسیس سازمان جوانان و با حضور بیش از یکصد و پنجاه نفر از اعضای خواهر عضو کانون جوانان در مرکز امور جوانان قم برگزار شد، نشست صمیمانه و جلسه پرسش و پاسخ با حضور مدیرعامل برگزار شد.


دکتر گلفشان که به مناسبت شصت و نهمین سالروز تاسیس سازمان جوانان در این گردهمایی حضور یافته بود، ضمن تبریک این روز به اعضای جوان هلال احمر، به سوالات آنها در زمینه ی فعالیت ها و طرح های آتی جوانان پاسخگویی کرد.

در این مراسم، اعضای کانون غنچه های پیش دبستانی ملایک قم با حضور در گردهمایی اعضای کانون جوانان ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر به اجرای سرودی با همین مناسبت پرداختند.


گفتنی است، در پایان این مراسم از اعضای فعال کانون جوانان با اهدای هدایایی تقدیر شد.


  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی