مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

   
جلسه هم اندیشی دبیران کانون های دانشجویی قم با حضور دبیران کانون های دانشجویی در مرکز امور جوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ جلسه هم اندیشی کانون های دانشجوی قم با حضور جمعی از دبیران و مسئول کمیته های کانون های دانشگاهی و معاون امور جوانان و کارشناس کانون های دانشجویی برگزار شد.

در این جلسه مسئول کارشناس کانون های دانشجویی به مصوبات جلسات گذشته و همچنین ارائه گزارش از فعالیت اعضا پرداخت و گفت: تهیه فایل اکسل حاوی اطلاعات اعضای جدید کانون ها، حضور فعال اعضا در فعالیت ها و مانور روز دانشجو، اطلاع رسانی و تشویق دبیران برای حضور اعضا در فعالیت ها، همچنین امتیازدهی به کانون ها با ارزشیابی طبق معیارهایی همچون ارائه گزارش فعالیت کانون دانشگاه، فعالیت در حضور مسولان، طرح ها ابتکاری و … از محورهای فعالیت های کانون دانشجویی در این مدت بوده است.

در ادامه معاون امور جوانان قم در زمینه نحوه ی جذب و سازماندهی در گذشته به ارائه تجربیات پرداخت و افزود: ایجاد بانک اطلاعاتی شامل اسامی دانشجویان جذب شده، تشکیل گروه تلگرامی در دانشگاه ها برای اطلاع رسانی برنامه ها از مواردی است که در نظم و سازماندهی دانشجویان موثر است.

گفتنی است، با توجه به اهمیت فعالیت مستمر دانشجویان در فعالیت های عام المنفعه و بشردوستانه، جلسات هم اندیشی و رفع مشکلات به صورت ماهانه با حضور مسولان و اعضای فعال کانون های دانشجویی در قم برگزار می شود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی