مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


مجمع عمومی اعضای واحد خواهران کانون روستایی لنگرود و آموزش با هدف جذب اعضای جدید ویژه جوانان روستایی در کانون روستایی لنگرود استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ مجمع عمومی کانون روستایی روستای لنگرود استان قم  با حضور جمع کثیری از بانوان این روستا و کارشناس مسول کانون روستایی استان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که در منزل دبیر کانون روستایی لنگرود برپا شد اعضا ضمن اطلاع از برنامه ها و فعالیت های کانون در برنامه فرهنگی و آموزشی با حضور سخنران شرکت کردند.

در ادامه این مجمع کارشناس کانون های روستایی استان قم، با ارائه گزارشی از فعالیت های مختلف کانون های روستایی در ایام سال گذشته بیان کرد: معاونت امور جوانان استان قم هموراه از طرح و ابتکارات اعضای کانون های روستایی برای رشد و پیشبرد اهداف عام المنفعه هلال احمر استقبال می کند و با توجه به درخواست اعضای کانون روستایی به زودی کلاس های آموزشی ویژه اعضای جدید کانون برگزار خواهد شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی