مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

با حضور بیش از 50 نفر از اعضای کانون های هلال احمر استان قم کارگاه آموزشی تربیت کادر متخصص پیشگیری از ایدز در قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با همکاری مرکز مشاوره بیماری های رفتاری جامعه طلایی آریایی کارگاه آموزشی تربیت کادر متخصص پیشگیری از ایدز را برگزار کرد.


همزمان با روز جهانی ایدز، کارگاه آموزش پیشگیری و کنترل اچ آی وی، ایدز به روش SHEP (مدل جامع سیستماتیک آموزش و ارتقاء سلامت) در مرکز امور جوانان هلال احمر استان برگزار شد.


در این کارگاه که با هدف آموزش و تربیت مربیان پیشگیری از ایدز برگزار شد، هدف از استفاده از این مدل آموزشی، افزایش سواد اجتماعی و بهره گیری از سرمایه های اجتماعی، جهت تغییر رفتار سلامتی مردم بود.


بر اساس این گزارش، معرفی و توضیح بیماری های نوپدید و باز پدید، تفاوت اچ آی وی با ایدز، علت گسترش شدید بیماری ایدز، سمبل حمایت از بیماران ایدز، آمار و ارقام جهانی و کشوری مبتلایان، عامل ایجاد بیماری و نحوه بیماری زایی، راه های انتقال و پیشگیری، رفتارهای پرخطر و گروه های پرخطر و طرز صحیح برخورد با بیماران ایدز از سرفصل آموزشی این کارگاه بود.


  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی