مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



جلسه مشترک دبیران و اعضای شورای اجرایی کانون های جوانان واحد خواهران و برادران قم با حضور معاون امور جوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در این جلسه مشترک که در مرکز امور جوانان استان برگزار شد، مباحث مختلف از جمله نحوه اجرای برنامه های کانون و راه های جذب اعضای جدید به کانون های جوانان و همچنین طرح های پیشنهادی مورد بررسی قرار گرفت.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم، در این جلسه با تاکید بر اهمیت افزایش فعالیت های ابتکاری در کانون های جوانان به عنوان کانون های مرکزی، از اعضای شوراهای اجرایی خواست تا در این بخش ضمن جذب آرا و نظرت اعضای کانون ها طرح های پیشنهادی را به صورت جدی مورد پیگیری و اجرا قرار دهند.

وی با بیان اینکه طرح های بشردوستانه و در چارچوب اهداف هلال احمر از سوی جمعیت مورد حمایت قرار می گیرد، تصریح کرد: با تشکیل جلسات اتاق فکر در هر گروه و بررسی طرح های قابل اجرا و نو می توانیم اعضای جدید و نخبه را در کانون ها یاستان جذب و سازماندهی کنید و از پتانسیل خلاق آنها در همین زمینه بهره مند شوید.

گفتنی است، در این جلسه که مسئول کانون های جوانان استان نیز حضور داشت اعضای شورای اجرای به ارائه پیشنهادات در زمینه بهبود کیفیت فعالیت ها و ارتقا آگاهی اعضای کانون های جوانان پرداختند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی