مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان قم از برگزاری مانور بزرگ امداد و نجات و برپایی ایستگاه سلامت با همکاری کانون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم و معاونت امداد و نجات استان قم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی اظهار کرد: همزمان با روز دانشجو با همکاری کانون دانشجویی معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر قم مانور بزرگ امداد و نجات با حضور تیم ویژه امداد و نجات در محل دانشگاه آزاد اسلامی استان قم و با حضور دانشجویان برگزار شد.

وی افزود: در این مانور که با حضور مدیران دانشگاه آزاد، اساتید، دکتر گل فشان؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر، مهندس اوروجی؛ مدیرکل بحران، شیخ الاسلام؛ مدیرکل آموزش و پرورش و دانشجویان برگزار شد، اجرای کامل مانور به عهده اعضای کانون های دانشجویی بود.

محمد مصباحی تصریح کرد: در این مانور، آموزش اساتید جهت تخلیه اضطراری، آموزش دانشجویان نکات آموزشی از جمله پناه گیری، تخلیه اضطراری و اجرای عملیات اسکان اضطراری، عملیات راپل، اطفای حریق، عملیات راپل و حمل و انتقال مصدومین فرضی به درمانگاه اضطراری و آمبولانس ها و  نقاط امن  را تمرین کردند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد: پیش از این مانور، با مشارکت معاونت درمان و توانبخشی ایستگاه سلامت به جهت ارائه خدماتی همچون ویزیت رایگان، سنجش قند و فشارخون نیز برپا شد.

مصباحی با اشاره به اهمیت برگزاری چنین مانورهایی بیان کرد: مشارکت و آشنایی جامعه و به خصوص دانشجویان در امر امدادرسانی در مواقع اضطراری و بحران‌ها می تواند گام موثر در تامین سلامت جامعه باشد.

گفتنی است، مانور بزرگ امداد و نجات در روز دانشجو در محل محوطه ورودی دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم واقع در پردیسان برگزار شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی