مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



به ‌مناسبت ‌میلاد با سعادت ‌خاتم الا‌نبیاء پیامبر ‌مهربانی‌ ها حضرت‌ محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع)، اعضای‌ کانون‌ غنچه‌های‌هلال احمر قم برنامه های متنوعی را اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) برنامه های مختلفی توسط اعضای کانون غنچه های پیش دبستانی و مهد کودک “فرشتگان” انجام شد.

در این مراسم قرآن کریم توسط جمعی از غنچه های هلال قرائت شد. و سنجش بینایی کودکان نیز به صورت نمادین و با هدف آگاهی اعضا به اهمیت حس بینایی توسط یکی از غنچه ها انجام شد.

 آموزش امداد و کمک های اولیه و برگزاری مانور امدادی بخش دیگری از فعالیت های اعضای کانون غنچه ها بود که طی یک مانور فرضی حین بازی، به کودکی که آسیب دیده امدادرسانی کردند و عملیات پانسمان و بانداژ را روی مصدوم فرضی انجام دادند.

برگزاری جشن، مسابقه و جشنواره شیرینی و ترشی ویژه غنچه های هلال

به ‌مناسبت ‌میلاد با سعادت ‌خاتم الا‌نبیاء پیامبر ‌مهربانی‌ ها حضرت‌ محمد(ص) و امام جعفر صادق (ع)، اعضای‌ کانون‌ غنچه‌های‌هلال احمر در مهد ‌کودک‌ ملائک (۱‌) وابسته‌ به‌ بیمارستان‌ شهید بهشتی و ملائک (۲) وابسته به بیمارستان الزهرا برای‌ گرامیداشت‌ این‌ روز جشنواره ‌شیرینی‌ و ترشی ‌برگزار ‌کردند.

همچنین جشنواره “شیرینی و ترشی” با حضور داواران مسابقه، پرسنل مهدکودک و غنچه های هلال احمر برگزار شد، بعد از سنجش خوراکی ها توسط داوران دو نفر بعنوان برگزیده از در دو بخش شیرینی و ترشی انتخاب شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم همچنین اعضای کانون غنچه‌های‌ هلال‌ احمر سرودی‌ را در ‌وصف پیامبر گرامی اسلام به صورت همخوانی اجرا کردند و در پایان جشنواره نیز از کودکان با همه خوراکی ها پذیرایی کردند و به کودکان شرکت کننده در جشنواره هدایایی به رسم یادبود ‌اهدا ‌شد.

همچنین به مناسبت میلاد حضرت محمد(ص) مراسم جشنی با حضور اعضای کانون غنچه های هلال احمر در مهدکودک “سلاله” و  “رضوان” برگزار شد. برنامه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد و در ادامه با حضور پر شور غنچه ها دعای عهد خوانده شد. در ثنای حضرت محمد (ص) مولودی زیبایی توسط یکی از کودکان اجرا شد. در این مراسم مسابقه بادکنک بازی با حضور جمعی از کودکان برگزار شد.

همچنین معرفی و اهدا هدیه به اسامی کودکانی که نام آنها همنام حضرت محمد(ص) بود نیز بخش دیگری از برنامه های متنوع این جشن بود. مربی مهدکودک داستان زندگی حضرت محمد (ص) را برای کودکان تعریف کرد و در پایان از آنها در مورد قصه سوال شد و به برندگان جوایزی اهدا شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی