مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

همزمان با آخرین ماه از فصل پاییز اعضای کانون غنچه های هلال احمر قم با اجرای طرح ها و برنامه های متنوع، آگاهی های خود را نسبت به همسالان ارتقا دادند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ به مناسبت روز جهانی کوهستان، با حضور غنچه های مهدکودک “ملائک ۲” وابسته به بیمارستان الزهرا نمایش خلاق آموزشی برگزار شد.

پیش از این نمایش مربی در رابطه با اهمیت وجود کوه در طبیعت و کوهستان و کوهنوردی توضیحات مفیدی را به زبانه کودکانه ارائه کرد و با تاکید بر اهمیت ورزش کوهنوردی به ملزوماتی که باید در حین این ورزش مورد استفاده قرار بگیرد و مخصوص کوهنوردی است و باعث افزایش ایمنی است اشاره کرد.

در ادامه غنچه ها ضمن اجرای نمایش خلاق و تهیه کاردستی با موضوع کوه و همچنین رنگ آمیزی آن آثار زیبایی را خلق کردند.

دیدار غنچه های هلال با دانشجویان در روز دانشجو

همچنین به مناسبت روز دانشجو اعضای کانون غنچه های مهدکودک ملائک۲ وابسته به بیمارستان الزهرا (س)، در دیدار با دانشجویان این روز را به دانشجویان رشته مامایی تبریک گفتند.

در این دیدار دانشجویان ضمن ارائه توضیحاتی درباره این رشته و مراقبت از مادر و کودک، غنچه های هلال احمر را با اهمیت این رشته تحصیلی و حرفه ای که در آینده خواهند داشت، آشنا کردند.

گرامیداشت روز جهانی هواپیمایی

از دیگر فعالیت های غنچه های هلال احمرحضور در دفتر خدمات هواپیمایی بود. همزمان با روز جهانی هواپیمایی اعضای کانون غنچه های هلال احمر مهدکودک “ملائک ۲” وابسته به بیمارستان الزهرا با هدف آشنایی با عملکرد پرسنل دفتر هواپیمایی (هما) ضمن آگاهی از نحوه ی رزرو و صدور بلیط پرواز های هوایی مسافرت به شهرهای داخل و خارج کشور از امکانات و تجهیزات مرتبط با پرواز بازدید کردند.

در این دیدار غنچه های هلال احمر با اجرای سرود و توزیع شیرینی این روز را به پرسنل شرکت هواپیمایی تبریک گفتند.

گفتنی است، رئیس شرکت هواپیمایی با اهدای هدایایی به رسم یاد بود از این حرکت غنچه های هلال احمر تقدیر کرد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی