مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

جلسه نقد و بررسی نحوه اجرای مانور امدادی روز دانشجو و همچنین تقدیر از اعضای فعال کانون های دانشجویی قم در مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در این جلسه که با حضور جمعی از اعضای فعال کانون دانشجویی هلال احمر و معاون امور جوانان در اتاق جلسات مرکز امور جوانان برگزار شد، ضمن بررسی فرایند اجرای مانور روز دانشجو، با اهدای هدایایی از فعالین اجرایی این برنامه تقدیر شد.

در آغاز این جلسه کلیپی از مانور امدادی روز دانشجو پخش شد و در ادامه ی جلسه مسئول کارشناس کانون های دانشجویی هلال احمر ضمن تقدیر از اعضایی که در برنامه های انجام شده در دانشگاه ها در طول ترم گذشته و مانور امدادی روز دانشجو و تمرینات قبل از مانور با وجود برودت هوا شرکت کردند به نکاتی جهت پیگیری بیشتر در ادامه فعالیت ها تاکید کرد.

در ادامه ی این جلسه معاون امور جوانان ضمن تقدیر از اجرای برنامه ها، با طرح نکاتی و اشاره به نقاط ضعف و قوت نحوه ی اجرای مانور امدادی بر کیفیت بخشی برنامه های دانشجویی در سال آتی تاکید کرد.

گفتنی است، جلسه نقد و بررسی فعالیت های کانون های دانشجویی قم با تقدیر از اعضا و اهدای لوح سپاس و هدایا به اتمام رسید.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی