مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی




با حضور مسولین و اعضای کانون های واحد برادران معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر قم جشن هفته وحدت با هدف تعامل و هم افزایی بین کانونی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ نشست صمیمانه مدیر عامل محترم جمعیت هلال احمر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر  استان قم و با حضور معاون امور جوانان و جمع کثیری از اعضای کانون های برادران در هفته وحدت برگزار شد.

بر اساس این گزاش، در این جلسه که به مناسبت ایام میلاد رسول مهربانی ها برگزار شد، مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم با حضور در جمع اعضای کانون های ضمن تبریک ایام هفته وحدت بر هم افزایی بیش از پیش اعضای کانون ها جوانان در سطح استان تاکید کرد.

همچنین ثبت نام از اعضای داوطلب علاقه مند به مشارکت در اجرای طرح ایمنی و سلامت نوروزی سال ۹۶، و ارائه گزارش فعالیت در زمینه این طرح و نحوه مشارکت اعضا به همراه سخنرانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت، مداحی، و جلسه پرسش و پاسخ و اجرای مسابقه با اهدای جوایز از دیگر برنامه های این نشست کانونی بود.

گفتنی است، در فعالیت فرهنگی به مناسب هفته وحد اعضای کانون های معاونت امور جوانان با مشارکت در طرح ختم صلوات بیش از ۳۵ هزار ذکز شریف صلوات را به اهل بیت(ع) هدیه کردند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی