مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی




نخستین جلسه ی تبادل تجربیات اعضای قدیم و جدید هلال احمر قم با موضوع "راهکارهای افزایش خدمات انگیزشی اعضا" با حضور مدیرعامل جمعتی هلال احمر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ جلسه تبادل تجربیات اعضای قدیم و جدید هلال احمر قم در اتاق فکر معاونت امور جوانان هلال احمر با حضور اعضای قدیمی و جدید هلال احمر با موضوع “راهکارهای افزایش خدمات انگیزشی اعضا” برگزار شد.

در آغاز این جلسه نخست با ارائه گزارشی توسط یکی از کارشناسان اهداف و دلایل برگزاری این جلسه تبیین شد و در ادامه معاون امور جوانان استان قم به تشریح عملکرد حوزه جوانان و استراتیژی ۲۰۲۰ و یس و اهمیت ایجاد انگیزه در اعضای جوان پرداخت.

تشکیل کارگروه های فکری و بارش افکار در نشست هم اندیشی فرایند ایجاد انگیزه در اعضای جوان با موضوع”راهکارهای افزایش خدمات انگیزشی اعضا” و ارائه گزارش نتایج کارگروه های فکری و در این نشست هم اندیشی در حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم از دیگر بخش های برگزاری این جلسه اتاق فکر بود.

دکتر گلفشان مدیرعامل جعیت هلال احمر استان قم در جمع اعضای این اتاق فکر که در مرکز امور جوانان هلال احمر برگزار شد گفت: انتظار می رود جلسات اتاق فکر اعضا به خصوص در حوزه جوانان، به صورت قوی و مستمر برگزار شود و به منظور مشارکت بیشتر اعضا، و استفاده از خرد جمعی و نظرات سایر داوطلبین در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی هایی که موجب جذب و ایجاد انگیزه در اعضای جوان می شود تشکیل جلسه های متعدد با همین موضوع مورد بررسی قرار بگیرد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی