مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
جلسه و نشست مشترک هماهنگی معاون امور جوانان و کارشناسان حوزه دانش آموزی هلال احمر قم با کارشناسان آموزش و پرورش در مرکز امور جوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ نشست هم اندیشی و هماهنگی با کارشناس مسئولین و روسای نواحی آموزش و پرورش حوزه تربیت بدنی و سلامت در خصوص اجرای پنجمین مرحله طرح دادرس در مدارس استان قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، توزیع کتاب دادرس و نرم افزارهای آموزشی طرح به منظور آماده سازی و آموزش دانش آموزان برای شرکت در مسابقات درون مدرسه ای و مرحله شهرستانی از موارد مورد بررسی در این جلسه بود.

همچنین با توجه به اینکه یکی از نکات اصلی نحوه ثبت نام دانش آموزان طبق دستور العمل عضویت در سامانه جامع عضویت است، نحوه و زمان ثبت اعضای جدید در سامانه جامع عضویت، به عنوان یکی از مهترین مباحث مطرح شده در این جلسه هماهنگی مسوولان بود.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی