مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

دیدار اعضای کانون جوانان قم با مددجویان موسسه خیریه حضرت ابن الرضا(ع)

معاون امور جوانان قم خبر داد: به همت جمعی از اعضای کانون جوانان خواهران و اعضای کلاس های آموزشی مرکز امور جوانان هلال احمر استان قم، مددجویان مرکز نگهداری معلولین ذهنی موسسه خیریه حضرت ابن الرضا(ع) مورد تکریم و حمایت قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی اظهار کرد: جمعی از اعضای کانون جوانان خواهران استان، ضمن مراجعه به موسسه خیریه حضرت ابن الرضا(ع) استان قم از نزدیک مددجویان و توان یابان این مرکز را مورد تکریم و دلجویی قرار دادند.

وی افزود: جوانان هلال احمر در این دیدار با حضور در مرکز نگهداری معلولین ذهنی قم که به صورت شبانه روزی محلی برای نگهداری دختران و زنان بالای ۱۵سال و انواع خدمات را به آنها ارائه می کند، پوشاک مورد نیاز آنها را طبق نیاز سنجی های صورت گرفته تهیه و در این دیدار به آنها هدیه دادند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد: گفت و گو و ارتباط عاطفی با هدف تسکین آلام توان یابان این مرکز و تامین نیازهای حمایتی آن ها از دیگر اهداف این بازدید بود.


گفتنی است، این بازدیدها با مشارکت و استقبال داوطلبانه ی اعضای کانون جوانان قم به صورت مستمر و در طول سال تکرار می شود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی