مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از آموزش های متنوع علمی، فرهنگی در قالب بازی و آموزه های هنری_تفریحی ویژه اعضای کانون های غنچه های هلال احمر در قم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با اشاره به اهمیت آموزش نونهالان بویژه اعضای کانون های غنچه های هلال اظهار کرد: با توجه به ارتباط خوب و هماهنگی میان مرکز امور جوانان و مهدکودک ها همیار تحت پوشش فعالیت های کانون غنچه های هلال احمر آموزش های متنوع در طول سال توسط مربیان مهدها به غنچه ها ارائه می شود.

وی با بیان اینکه این آموزش های در تمام حوزه ها و با شیوه های نوین به زبان کودکانه به غنچه ها ارائه می شود تصریح کرد: برگزاری جشنواره های فرهنگی و تفریحی در زمینه ی همکاری غنچه ها با والدین در انجام امور مختلف خانواده، احترام و تکریم والدین و سالمندان و معلمان و… برگزاری جشنواره های تهیه کاردستی و استفاده از روش هایی همچون بازیافت زباله های کاغذی و …آشنایی با خواص مواد غذایی مفید و برگزاری جشنواره غذا و … که از جمله ی آنها می توان به اجرای جشنواره “تخم مرغ رنگی” که با حضور اعضای کانون غنچه های مهدکودک “رضوان” برگزار شد اشاره کرد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم افزود: اعضای کانون غنچه های در مهدکودک های تحت پوشش ضمن اجرای نمایش های خلاق با موضوعات مختلف با زندگی و نحوه تغدیه حشرات آشنا شدند. در این نمایش که با اجرای غنچه ها برگزار شد، مسائل مرتبط با این موجودات از جمله سخت کوشی در جهت رسیدن به اهداف؛ در قالب نمایش خلاق به کودکان آموزش داده شد.

مصباحی با اشاره اینکه کانون غنچه های هلال احمر محل پایه گذاری دانش امدادی در کودکان است، بیان کرد: از جمله آموزش هایی که همواره در کانون های غنچه های هلال احمر قم مورد توجه ویژه قرار می گیرد، آموزش های عملی و اجرای مانور های فرضی امداد و کمک های اولیه با مباحث متنوعی همچون پانسمان و بانداژ زخم، حمل مصدوم و… توسط اعضای کانون غنچه های هلال احمر است.

وی با بیان اینکه تربیت و آموزش نونهالان در ابعاد فرهنگی و معنوی می تواند روحیه بشردوستی را در نسل آینده تقویت نماید گفت: آموزش عملی فریضه نماز و آشنایی با مقام والای حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور اعضای کانون غنچه های هلال احمر مهدکودک “صدف” یکی دیگر از برنامه آموزشی در این کانون به شمار می رود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی