مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


کلاس آموزشی امداد و کمک های اولیه ویژه مدیران و مربیان غنچه های هلال احمر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ سومین کارگاه آموزش امداد و کمک های اولیه با حضور ۲۴ نفر از مدیران و مربیان غنچه های هلال احمر استان قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، دوره های آموزشی امداد و کمک های اولیه که با هدف افزایش آگاهی عمومی و آشنایی مدیران و مربیان مراکز تحت پوشش کانون غنچه های هلال احمر در دو دوره آموزش امداد و کمک های اولیه در مرکز جوانان جمعیت هلال احمر برگزار می شود.

این دوره با توجه به اهمیت ارتقا سطح علمی و دانش امدادی سطوح مختلف افراد در جامعه و به خصوص تربیت و آموزش نیروهای عضو و تحت پوشش هلال احمر در دو دوره به صورت مجزا برگزار می شود که در مجموع ۶۵ نفر از مدیران و مربیان کانون های غنچه های هلال احمر با اصول و مبانی امداد و کمک های اولیه به صورت تئوری و عملی آشنا خواهند شد.

گفتنی است، هفته آینده آخرین کارگاه دوره اول و آزمون پایانی آموزش امداد و کمک های اولیه برگزار و پس آن، دوره دوم آموزش امداد و کمک های اولیه ویژه مدیر و مربیان کانون های غنچه های هلال احمر برگزار خواهد شد.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی