مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


نخستین جلسه طرح های نوروزی در جمعیت هلال احمر قم برگزار شد

نخستین جلسه طرح ملی ایمنی و سلامت و امداد نوروزی ۹۶ امروز با حضور مسولین جمعیت استان قم، با حضور اعضای شورای معاونین و معاون و کارشناسان جوانان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ اولین نشست مشترک معاونین جمعیت هلال احمر استان قم با موضوع طرح ملی امداد و نجات و ایمنی و سلامت راهنمایی مسافرین نوروزی در جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.


بر اساس این گزارش، در این جلسه در حوزه جوانان توجیه طرح ملی ایمنی و سلامت و اعلام تعداد پست های ثابت و سیار، پروژه سحاب، خیمه نماز و فضای دوستدار کودک مشخص شد.


همچنین مقرر شده پست ها تا حد امکان مشترک و به نام شهدا نامگذاری شده و درخواست های خرید آماده و ارائه شود.


اجرای طرح یکسان سازی برنامه های تغذیه تیم های اکیپ های جوانان و امدادی، تبلیغات و هدایای ویژه ی اعضا از دیگر موارد مورد بررسی در نخستین جلسه طرح ملی ایمنی و سلامت و امداد نوروزی در استان قم بود.



  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی