مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


همزمان با "روز غزه" اعضای کانون غنچه های هلال احمر قم با تشکیل حلقه صلح با کودکان در جنگ اعلام همبستگی کردند و حق زندگی کودکان در جهانی سرشار از صلح و آرامش را یاد آور شدند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم؛ جمعی از اعضای کانون غنچه های هلال احمر مهدکودک ملائک قم در روز غزه، با تشکیل زنجیره صلح و دوستی خواستار توقف تمام جنگ ها علیه کودکان جهان شدند.

بر اساس این گزارش، به مناسبت روز “غزه” اعضای کانون غنچه های مهد کودک “ملائک۲” وابسته به بیمارستان الزهرا حمایت خود را از کودکان غزه اعلام داشتند. در این روز غنچه های هلال احمر با سر دادن شعارهایی خاستار حفظ حقوق کودکان درگیر جنگ در غزه، فلسطین و سوریه شدند و با دست داشتن متن نوشته هایی حمایت خود را از کودکان قربانی جنگ ابراز داشتند.

همچنین غنچه ها در حمایت از کودکان بی پناه غزه، در پیش دبستانی “ملائک ۱” وابسته به بیمارستان شهید بهشتی با سردادن شعارهایی با کودکان غزه  ابراز همدردی کردند و انزجار خود از جنگ ابراز داشتند. غنچه ها با تشکیل حلقه صلح در حمایت از حقوق کودکان غزه درگیری کودکان بی دفاع در جنگ را تضعیع علنی حقوق کودکان دانستند.

گفتنی است؛ روز ۲۹ دیماه به عنوان روز غزه نماد مقاومت فلسطین انتخاب شده است.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی