مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


این روزها که محور همدلی همه مردم ایران ابراز همدردی با خانواده قهرمانان حادثه پلاسکو است، جوانان هلال احمر نیز با حضور در تجمع مردمی استان قم در مراسم تجلیل از آتش نشانان و یادبود قهرمانان حادثه پلاسکو حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ اعضای کانون های هلال احمر استان قم، روز دوم بهمن ماه با حضور در ایستگاه شماره شش آتش نشانی، ضمن گرامیداشت مجاهدت‌های آتش نشانان شهید در حادثه آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکوی تهران، با اهدای شاخه های گل و روشن کردن شمع و قرائت فاتحه به یاد آتش نشانان فداکار به ابراز همدردی با خانواده‌های شهدا و آتش نشانان پرداختند.

در این مراسم که با حضور مسوولان استانی و جمع کثیری از مردم قم برگزار شد، جوانان عضو هلال احمر ضمن حضور پرشور به مقام شهدای آتش نشان ادای احترام کردند و با نیروهای خدوم آتش نشان ابرار همدردی کردند.

گفتنی است، اعضای کانون های غنچه های هلال احمر نیز با اجرای برنامه ها مشابه و حضور در ۴ ایستگاه آتش نشانی ضمن ابراز همدردی یاد و خاطره شهدای فداکار را گرامی داشتند.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی