مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

پس از اتفاق تلخ و ناگوار آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو در تهران اعضای کانون های غنچه های هلال احمر در شهر دستجرد و قم ضمن حضور در ایستگاه های آتش نشانی و همدردی با جانفشانان، آموزش های عمومی اطفای حریق را فراگرفتند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ به مناسبت شهادت آتش نشانان فداکار ساختمان پلاسکو تهران اعضای کانون غنچه های مهدکودک رضوان، مهرآفرین با حضور در یکی از ایستگاه های آتش نشانی قم شعر "آتشنشان" را به همه آتش نشانان تقدیم کردند.

در این دیدار مربی مهدکودک  توضیحاتی در مورد حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو و عدم رعایت نکات ایمنی بیان کرد. همچنین کودکان آموزش های مقدماتی را فراگرفتند و آموختند که در مواقع ایجاد حریق با شماره ۱۲۵ آتشنشانی تماس بگیرند و از محل حادثه دور شوند.

همچنین کودکان کاردستی های آتش نشان و کپسول آتش نشانی را تهیه و به همراه پیام تسلیت، همدردی خود را با خانواده آتش نشانان این حادثه دلخراش ابراز کردند و با اهدا گل به پرسنل خدوم آتش نشانی از زحمات بی دریغ و فدارکاری های آنها در حفظ جان و مال مردم قدردانی کردند.

در ادامه برنامه های فرهنگی و آموزشی، جمعی از اعضای کانون غنچه های مهدکودک "یلدا" در روستای دستجرد با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای حادثه پلاسکو با حضور در ایستگاه آتش نشانی روستا، از زحمات آتش نشانان تقدیر کردند و نقاشی هایی که کشیده بودند را به پرسنل آتش نشانی اهدا کردند.

گفتنی است، آتش نشانان نیز ضمن تقدیر از حرکت بشردوستانه غنچه های هلال احمر قم و دستجرد از کودکان با شیرینی پذیرایی کردند و کودکان را با شغل خطیر آتش نشانی و وسایل اطفاء حریق از جمله البسه ضدحریق و انواع کپسول های اطفا حریق آشنا شدند.


  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی