مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استان قم مانور فرضی زلزله با حضور دستگاه های امدادی استان و اعضای تیم مداخلات اجتماعی روانی بعد از بلایا جوانان قم در شهر قنوات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ مانور امدادی زلزله صبح جمعه به همت معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر و با حضور دستگاه های امدادی استان با حضور مهندس صادقی استاندار قم، مهندس اروجی مدیر کل مدیریت بحران، دکتر گل فشان مدیر عامل جمعیت هلال احمر و جمعی از مسئولان دستگاه های امدادی استان قم در شهر قنوات برگزار شد.

این مانور امدادی ساعت ۷:۴۵ با اعلام ساعت صفر زلزله از طریق مدیریت بحران استان اعلام شد و بعد از آن با دستور مهندس صادقی استاندار قم کارگروه های امداد و نجات استان قم به شهر قنوات اعزام و مانور امداد و نجات زلزله را تا ساعت ۹ برگزار کردند و پس از آن تیم های درمان اضطراری کار خود را آغاز کردند.

همزمان با عملیات امداد و نجات، عملیات احداث اردوگاه اسکان موقت نیز انجام و طی آن در کمترین فاصله از اعلام وقوع حادثه و با سرعت عمل امدادگران جمعیت هلال احمر چادرهای امدادی برپا و تجهیز شد.
این مانوربا حضور ۷۵ نفر از امدادگران، نجاتگران و پزشکان، انواع خودروهای نجات سبک و سنگین از قبیل ۱۴ دستگاه خودروی آمبولانس، خودروی نجات، موتورلانس و تیم های آنست، تیم های زنده یاب و تیم های آوار برداری در صحنه حاضر و همچنین تیم مداخلات اجتماعی جوانان، مانور فوق را برگزار شد.

گفتنی است، معاون امور جوانان قم و جمعی از اعضای تیم مداخلات اجتماعی روانی بعد از بلایا نیز در اجرای این مانور منطقه ای مشارکت داشتند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی