مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی مانور پناهگیری و تخلیه اضطراری در دو شیفت مجزا و با حضور 300 دانش آموز در مدرسه نرجس روستای جمکران قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ مصباحی با اشاره به اینکه اجرای مانورهای فرضی با هدف کاهش خسارات ناشی ازبلایا و وسیله ارتقای فرهنگ ایمنی و کسب مهارت‌های فردی و جمعی امدادی در دانش‌آموزان است اظهار کرد: در این مانور دانش‌آموزان را با استفاده از آموزه های نظری که در کلاس های امدادی فراگرفتند به صورت عملی اقدام به پناه گیری کردند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این مانورها و به واکنش سریع دانش آموزان در برابر زلزله مقابله، تصریح کرد: این مانورها موجب می شود دانش‌آموزان که بخش عظیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند، آمادگی خود را برای مقابله با موقعیت‌های بحرانی و حوادث غیر مرقبه تمرین کرده و نقاط قوت و ضعف خود را ارزیابی کنند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در پایان گفت: پیش از اجرای این مانور، دانش آموزان مباحث اولیه امدادی، آشنایی با جمعیت هلال احمر فرا گرفتند و نحوه پناه‌گیری در کلاس، طبقات، راهرو و حیاط آشنا شده و نقاط ایمن و ناایمن برای آنها تشریح شد.

گفتنی است، کانون روستایی جمکران در دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح و فعالیت های خود را با اجرای این مانور فرضی آغاز کرد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی