مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی




جلسه اعضای کمیته تحقیق و پژوهش کانون دانشجویی هلال احمر قم همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ این جلسه با حضور اعضای کمیته تحقیق و پژوهش با هدف آشنایی کامل اعضا با کمیته تحقیق و پژوهش و روابط عمومی و ارائه راهکار های مناسب جهت افزایش توانمندی اعضا برگزار شد.

در ابتدای جلسه مسئول کمیته تحقیق و پژوهش با ارائه پاورپوینت جهت آشنایی هر چه بهتر اعضا با هلال احمر و اهداف ایجاد کارگروهی، پرداخت.

مهدی پیربالایی مسئول کمیته نکاتی را در زمینه اهداف و برنامه های این کمیته ارائه و تاکید کرد: در هر کانون مسئول کمیته دانشگاه جهت پیگیری بهتر برنامه ها تعیین شود.

وی در ادامه در رابطه با هدف اصلی کمیته که تبیین، تدوین و نهادینه کردن کارگروهی در کانون است، توضیحاتی ارائه کرد و پس از دسته بندی و تقسیم کار اعضای کمیته به ارائه پیشنهادهای مرتبط پرداختند.

بررسی کلیات کارگروهی، اضافه کردن کارگروه فنی و توسعه رشد در کمیته جهت به روز رسانی آموزش و فعالیت ها از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

در پایان اعضا در مورد اجرای برنامه های دو ماه ابتدایی سال آینده که قرار است توسط کمیته تحقیق و پژوهش انجام شود به برنامه ریزی و گفتگو پرداختند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی