مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر از برگزاری جلسه اعضای کمیته جذب و سازماندهی کانون دانشجویی هلال احمر قم در مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی اظهار کرد: این جلسه با حضور اعضای کمیته جذب و سازماندهی کانون دانشجویی و با هدف آشنایی کامل اعضا با وظایف خود در کمیته و ارائه راهکار های مناسب جهت افزایش توانمندی اعضا برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مسئول کمیته جذب و سازماندهی توضیحاتی در حوزه فعالیت کمیته جذب و سازماندهی ارائه کرد پس از آن، اعضا به بررسی مشکلات موجود در زمینه جذب پرداختند و نظرات و پیشنهادهای خود را برای جذب دانشجویان در دانشگاه ارائه کردند.

معاون امور جوانان در ادامه به تشریح وظایف مسئول کمیته جذب پرداخت و افزود: برپایی فراخوان عضویت در دانشگاه و تمام اموری که موجب جذب و دعوت اعضای جدیه به کانون های دانشجویی شوداز وظایف اصلی این کمیته به شمار می رود.

گفتنی است، در پایان این جلسه مقرر شد، تیم های ده نفره با هدف آموزش و افزایش جذب داشجویان در دانشگاه ها تشکیل شود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی