مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



جلسه آموزشی پیشگیری از ایدز و بیماری های رفتاری ویژه جوانان شهر جعفریه قم برگزار شد. جوانان دستجرد با شرکت در اقدامی خداپسندانه خون خود را اهدا کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ کارگاه آموزشی “راه هایی پیشگیری از ایدز” و حضور کارشناس در شهر جعفریه قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این این کارگاه آموزشی که با حضور پرشور جمعی از جوانان شهر جعفریه برگزار شد، با توجه به اهمیت آگاهی جوانان از راه های مقابله با ایدز، کارشناس به تشریح “راه هایی پیشگیری از ایدز و بیماری های رفتاری” پرداخت و ضمن ارائه بروشور، اطلاعات مورد نیاز را در اختیار اعضای کانون های جوانان شهر جعفریه قرار داد.

مشارکت جوانان شهر دستجرد در طرح اهدای خون

جمعی از جوانان کانون آزاد خواهران شهر دستجرد در اقدامی خدا پسندانه به مناسبت دهه فجر، خون خود را اهدا کردند.

در این برنامه اعضا با حضور در محل سازمان انتقال خون شهر دستجرد از توابع استان قم پس از انجام معاینات و پاسخ به پرسش های لازم با اهدای خون خود با هدف کمک به بیماران در این عمل بشردوستانه شرکت کردند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی