مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

تشکیل جلسه کارگروه جوانان کادر متخصص پیشگیری از ایدز در قم
کارگروه جوانان متشکل از اعضای کادر متخصص پیشگیری از ایدز که آموزش های لازم را در مرکز امور جوانان هلال احمر استان قم فرا گرفته اند تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ همکاری و فعالیت های جمعیت هلال احمر استان قم در زمینه پیشگیری از ایدز در طول سال با اجرای برنامه های متنوع آموزشی که به همت معاونت امور جوانان برگزار می شود همواره یکی از همراهان همیشگی در حمایت از خانواده های بیماران و باعث دلگرمی جمع اعضا و مبتلایان به این بیماری است.

در این راستا با توجه به بررسی توانایی های افراد کارگروه ویژه ای در این زمینه در مرکز امور جوانان با حضور مربیان آموزش دیده و کادر متخصص دوره تربیت مربی تشکیل شده است.

این کارگروه با هدف ارایه خدمات به افراد مبتلا به ایدز و خانواده هایشان و اطلاع رسانی به عموم مردم جهت پیشگیری از این بیماری تشکیل شده است.

گفتنی است در این جلسه که با حضور یکی از کارشناسان ادامه یافت، موضوع راه های مبارزه با بیماری ایدز مورد بررسی قرار گرفت.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی