مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



دبیر نخستین جشنواره ملی تئاتر و سرود کانون های دانش آموزی احسان: برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری در هلال احمر موجب ارتقای فرهنگ بشردوستی جامعه می شود


نشست اعضای شورای دبیرخانه مرکزی نخستین جشنواره ملی سرود و تئاتر «احسان» ویژه کانون های دانش آموزی هلال احمر با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ اولین نشست هماهنگی برگزاری نخستین جشنواره ملی سرود و تئاتر «احسان» ویژه کانون های دانش آموزی هلال احمر با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر و اعضای دبیرخانه اجرایی این جشنواره ملی متشکل از کارشناسان حوزه جوانان در جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد.

محمد گلفشان در این نشست ضمن ابراز خرسندی از میزبانی جمعیت هلال احمر قم در این جشنواره ملی، اظهار کرد: برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری در تمام سطوح باعث ترویج فعالیت های بشردوستانه و ارتقای آگاهی مردم نسبت به اهداف جمعیت هلال احمر می شود.

وی با اشاره به اینکه اعضای کانون های دانش آموزی سازمان جوانان آینده سازان این جمعیت هستند تصریح کرد: با سرمایه گذاری مناسب در زمینه فعالیت های فرهنگی با استفاده از ابزارهای هنری به خصوص در این سنین، می توانیم انگیزه های نسل نوجوان را به سمت تلاش برای تحقق اهداف انسان دوستانه جمعیت هلال احمر افزایش بدهیم.

دبیر نخستین جشنواره ملی سرود و تئاتر «احسان» کانون های دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر افزود: از آنجا که احسان و نیکویی در ادبیات کهن ما دارای جایگاه ویژه است، حسن انتخاب باب احسان از کتاب بوستان سعدی قابل تحسین است، زیرا این نوع فرهنگ سازی ضمن گسترش و معرفی پیشینه فرهنگی غنی ایرانی، باعث آشنایی نسل جوان با نگاه انسانی مفاخر ادبی کشور  می شود.

گلفشان در پایان بیان کرد: امید داریم با مشارکت حداکثری اعضای کانون های دانش آموزی هلال احمر سراسر کشور در این جشنواره ملی، آغاز فعالیت این جشنواره مبارک در استان قم، نقطه عطف و منشا خیری در تولید محتواهای فرهنگی با رویکرد هنری در راستای اهداف جمعیت هلال احمر و معرفی بهتر فعالیت های کانون های دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر باشد.

در ادامه ی این نشست، معاون امور جوانان استان قم به ارائه گزارشی از نحوه ی اجرای نخستین جشنواره ملی سرود و تئاتر «احسان» کانون های دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر پرداخت.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در دو بخش سرود (بخش سرود به صورت فردی و گروهی است) و نمایش در دو قسمت خواهران و برادران در مقطع تحصیلی دبیرستان۱ و رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال برگزار میشود افزود: داوری آثار، به صورت جداگانه در بخش های خواهران و برادران انجام می شود و علاقمندان تا پایان فروردین ماه ۱۳۹۶ فرصت دارند، آثار خود را ارسال کنند.

گفتنی است، علاقمندان می توانند آثار خود را در بخش سرود و تئاتر با ذکر عنوان جشنواره و به همراه فرم مشخصات آثار ارسالی (فرم پیوست آئین نامه) به تلگرام شماره ۰۹۰۳۰۶۰۹۸۴۱ (jashnvare_ehsan@) با نرم افزار تلگرام، از طریق معاونت امور جوانان استان ها به دبیرخانه مرکزی جشنواره واقع در معاونت امور جوانان استان قم ارسال کنند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی