مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


   

جلسه اعضای کمیته فرهنگی و اجتماعی کانون دانشجویی هلال احمر قم در مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ این جلسه با حضور دبیر کمیته فرهنگی، اجتماعی مجمع و اعضای کمیته فرهنگی، اجتماعی با هدف آشنایی کامل اعضا با وظایف خود در کمیته و ارائه راهکار های مناسب جهت افزایش توانمندی اعضا برگزار شد.

در ابتدای جلسه اعضا به معرفی خود و ارائه سوابق فعالیت های خود در زمینه کار های فرهنگی پرداختند. سپس اکبری توضیحاتی در زمینه فعالیت کمیته فرهنگی و همچنین در مورد مراحل انجام کار در این کمیته توضیحاتی ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه اهداف چهارگانه و اصول هفتگانه را می توان با ابزارهای فرهنگی و اجتماعی به اعضا معرفی کرد افزود: یکی از کارهایی که می توان در زمینه فرهنگی انجام داد برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و هنری است که باعث می شود اعضا در کنار هم جمع شوند، ایجاد انگیزه بین اعضا همچنین تلاش برای رفع معضلات جوانان یکی دیگر از کارهایی هست که می توان در امر فرهنگی به آن پرداخت.

در ادامه جلسه وی به تشریح وظایف اعضای این کمیته پرداخت که می توان به برنامه ریزی و اقدام جهت برگزاری نمایشگاه دستاورد های کانون، تبلیغات وسیع برنامه های مجمع وکانون ها در سطح واحد آموزشی، هماهنگی در اجرای برنامه های مناسبتی فرهنگی، ملی، مذهبی مرتبط با اهداف، هماهنگی در برگزاری اردوهای علمی ،فرهنگی و تفریحی هماهنگی جهت حضور اعضا در همایش های فرهنگی نام برد.

استعداد یابی در زمینه های مختلف فرهنگی و ورزشی وعلمی، درجه بندی بعد از انجام هر فعالیت، از دیگر مباحث بررسی شده در این جلسه بود. در ادامه پیشنهاداتی هم از طرف حاضرین در جلسه ارائه شد که از جمله آنها می توان به برگزاری مسابقات کتابخوانی و برپایی نمایشگاه دستاورد ها در دانشگاه ها در طول ترم ها و برگزاری مسابقات ورزشی در تابستان اشاره کرد.

ارتباط با دیگر کانون های دانشگاه به منظور جذب نیرو ها مستعد (فرهنگی، ورزشی، هنری، قرآنی، علمی و…)، همکاری با کمیته جذب و سازمان دهی جهت استعداد یابی افراد (IQ تست)، ویژه شناسایی افراد با توانایی اجرای تئاتر، کارگردانی، نمایش صحنه ای، گویندگی و اجرا و رادیو ،تشکیل تیم فرهنگی در هر دانشگاه، هماهنگی جهت برگزاری نمایشگاه دستاوردهای کانون هلال احمر در نیمه اول سال ۹۶ و جذب نیرو های ورزشی به منظور برگزاری مسابقات ورزشی تربیت تیم های ورزشی توسط همان عضو، ارائه طرح و برنامه های متناسب با مناسبت های ملی و مذهبی (ویژه تمام اعضای جوان)، ارائه برنامه های فرهنگی و ورزشی کانون دانشگاه، از موصوبات دیگر این جلسه بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی