مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی




با حضور معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر جلسه اعضای کمیته آموزش و امداد کانون دانشجویی هلال احمر قم در مرکز امور جوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ این جلسه با حضور معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر و اعضای کمیته آموزش و امداد با هدف آشنایی کامل اعضا با وظایف خود در کمیته و ارائه راهکار های مناسب جهت افزایش توانمندی اعضا برگزار شد.

محمد مصباحی ضمن تقدیر از فعالیت اعضای دانشجویی بر عملیاتی شدن تصمیمات و برنامه های کانون تاکید کرد و گفت: بعد از تیم بندی هایی که قرار است انجام دهید برای عملی شدن هرچه سریعتر برنامه ها اقدام کنید.

در ادامه جلسه مسئول کمیته آموزش و امداد از اعضا خواست تا جهت آشنایی و همچنین همکاری بهتر بین یکدیگر، خود را به طور کامل معرفی کنند؛ اعضا نیز خود را معرفی و وظایفشان در کمیته را مطرح کردند.

سپس مسئول کمیته در مورد طرح ها و برنامه های پیش رو نکاتی را ارائه کرد و گفت: در سال آتی در تمامی جلسات ماهانه ای که قرار است برگزار شود کارگاه هایی با سر فصل امدادی به صورت فشرده برگزار خواهد شد که هدف از این کار ارتقای سطح آگاهی و مهارت تمامی اعضا نسبت به فعالیت های امدادی و کارگروهی و به کارگیری این آموزه ها در شرایط بحران و خاص است.

همچنین در این جلسه اعضای کمیته با نحوه جذب و تیم بندی اعضا، آموزش و نگهداشت و پایدار کردن این کار آشنا شدند و در پایان مقرر شد تا دو هفته بعد تمام سرگروه ها ده نفر تیم را به عنوان سرتیم معرفی کرده و سرتیم ها نیز موظف به تشکیل تیم های ده نفره شوند.

تشکیل تیم ۱۰نفره سازماندهی شده و توجیه آنها برای انجام وظایف و ارئه مشخصات به مسئول کمیته، انجام اقدامات لازم جهت برگزاری دوره مقدماتی امداد و کمک های اولیه در دانشگاه، ثبت نام اعضایی که قصد شرکت در دوره مقدماتی را دارند، معرفی مسئول کمیته آموزش و امداد از سوی دبیرانی که تاکنون مسئولی انتخاب نکرده اند، تشکیل تیم های امدادی پس از سپری کردن دوره مقدماتی، تشکیل تیم های حمایت روانی، ارائه گزارش دقیق به صورت ماهیانه، برگزاری کارگاه آشنایی با نهضت، معرفی تمامی مسئولین کمیته های دانشگاه از سوی دبیر، پیش شرط دریافت گواهی دوره ها ثبت نام در سامانه جامع عضویت، برگزاری مسابقات امدادی در سطح استانی، برگزاری اردو های زندگی در شرایط سخت، برگزاری مانور امدادی، برگزاری دوره های امدادی و مدیریتی در هر ماه و ایام اوقات فراغت از مصوبات این جلسه بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی