مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان هلال احمر قم از برگزاری دومین جلسه سرگروه های تیم پیمان استان در مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد قادری اظهار کرد: محمد مصباحی اظهار کرد: جلسه توجیهی طرح ملی پیمان پس از برگزاری طرح در تهران پیرامون مسائل پیش رو برگزار شد.

وی در مورد اجرای طرح پیمان در دانشگاه پیام نور بیان کرد: جلساتی با مسئولان دانشگاه پیام نور برگزارشد و توافقات لازم جهت همکاری با این دانشگاه برای اجرای طرح پیمان انجام شده است.

در این جلسه معاون امور جوانان هلال احمر قم به اجرای طرح پیمان در مدارس اشاره و تصریح کرد: هریک از اعضا که علاقه مند به آموزش طرح پیمان در مدارس هستند، با مشخص کردن مدرسه مورد نظر خود و معرفی مدرسه به مسئول کارشناس کانون های دانشجویی، اقدامات و هماهنگی های لازم برای اجرای طرح صورت گیرد.

مصباحی افرود: در این جلسه در رابطه با کلیات و اهداف طرح آغاز طرح کار سرتیم ها توضیحاتی ارائه شد در ادامه مقرر شد، سرگروه ها اعضای گروه خود را انتخاب کرده و با عضویت افراد در سامانه جامع عضویت اقدامات اولیه در طرح را آغاز کنند.

وی گفت: سرگروه ها با ارائه گزارش از جلسه های خود با اعضا به صورت مستند و تهیه مشخصات اعضا در قالب جدول و فرم، فعالیت های خود را در گروه های به اشتراک بگذارند و ادامه فعالیت های مرتبط با طرح را پیگیری کنند. در پایان هریک از سرتیم ها به ارائه گزارش در مورد فعالیت هایی تیم های پیمان که طی چند روز گذشته پرداختند.

گفتنی است، پیش از این سرگروه های طرح ملی پیمان استان قم نیمه بهمن ماه جاری در دوره آموزشی توجیهی منطقه ای طرح پیمان در تهران شرکت کرده بودند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی