مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



اردوی قم گردی اعضای کانون جوانان خواهران قم با بازدید از تالاب حوض مره و کاروانسراهای تاریخی سنگین و گلین برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛  مقصد اردوی اعضای کانون جوانان، کاروانسرای شاه عباسی دیرگچین، جایی در میان جاده شهر قم به سمت گرمسار، و در نزدیکی چرم شهر ورامین بود. منطقه ای گرمسیری، در شمالی ترین نقطه مرزی کویر مرکزی ایران، کاروانسرایی بزرگ و روزگاری بسیار مجهز که لقب مادر کاروانسراهای ایران را به خود گرفته است.

در این اردو که با هدف هم افزایی و همدلی و بازدید از شاهکارهای معماری سنتی اطراف قم برگزار شد، اعضا به سمت قمرود حرکت کردند و از سایر ابنیه تاریخی آن منطقه بازدید کردند، سپس راهی تالاب مره و قلعه سنگی و گلین شدند.


گفتنی است، بخشی از این اردوی به یاد ماندنی، آشنایی جوانان هلال احمر با بناهای تاریخی و اختصاص زمانی برای پرسش و پاسخ و بحث با کارشناس میراث فرهنگی در موضوعات مختلف از جمله زمین شناسی و تاریخ این ابنیه قدیمی بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی