مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



در روز درختکاری غنچه های هلال احمر قم در مهد کودکهای "ملائک ۲"، "صدف"، "رویا"، "آینده سازان" ضمن اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در راستای اجرای طرح ملی نهضت سبز اقدام به کاشت نهال صلح کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری جمعی از اعضای کانون غنچه های مهدکودک “ملائک ۲” وابسته به بیمارستان الزهرا، در حومه استان قم (روستای جمکران) اقدام به کاشت نهال درخت زیتون که نماد صلح و دوستی است کردند.

بر اساس این گزارش، با توجه به اهمیت منابع طبیعی، کودکان با هدف کمک به افزایش پوشش سبز و جلوگیری از ایجاد گرد و غبار در سطح شهر و افزایش اکسیژن و هوای پاک نهال زیتون را در زمین کاشتند تا با این کار بشردوستانه سهم خود را در اجرای طرح ملی نهضت سبز و پاک نگه داشتن هوا ادا نمایند.

اجرای نمایش خلاق ویژه روز درختکاری

به مناسبت روز درختکاری نمایش “باغبون مهربون و باد سیاه” با حضور اعضای کانون غنچه های مهدکودک “صدف” برگزار شد.

جمعی از اعضای کانون غنچه های مهدکودک “صدف” با هدف ایجاد مهربانی و دوستی با طبیعت سبز و درخت نمایش “باغبون مهربون و باد سیاه” را اجرا کردند. و در این نمایش باروش های کاشت نهال و نگهداری فضای سبز و منابع طبیعی آشنا شدند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی