مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



همزمان با فرا رسیدن اسفند ماه و در آستانه عید نوروز و بهار طبیعت، غنچه های هلال احمر قم همگام با مردم مهربان و نیکوکار در هفته احسان و نیکوکاری در همایشی عظیم که نمادی از تبلور نوع دوستی، نیکوکاری و مهرورزی است دست های پر مهر خویش را بر سر خانواده های نیازمند و کودکانشان می کشند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم اظهار کرد: به توجه به برپایی جشن نیکوکاری صرف نظر از هدایایی در این روزها جمع آوری می شود می توان گفت، این مراسم به لحاظ  معنوی، اجتماعی و فرهنگی دارای کارکردهای ویژه ای است.

محمد مصباحی تصریح کرد: یکی از مزایای اجرا یاین طرح گسترش و تقویت هرچه بیشتر فرهنگ احسان و انفاق، کمک به همنوع و انسجام اجتماعی است. در همین راستا، نوع دوستی و کمک به همنوع از اصول هفتگانه هلال احمر و از دیدگاه دینی امری ذاتی و فطری است. در واقع خداوند متعال تمایل به کمک کردن به همنوعان را به صورت یک شناخت در قلب هر بشری الهام کرده است.

وی افزود: از آنجا که عمل نیکوکاری به صورت نور الهی در قلب و سرشت انسان وجود دارد. غنچه های هلال احمر نیز همگام با مردم سراسر کشور در نیمه ی اسفندماه به استقبال خدمت رسانی به نیازمندان رفتند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: به همین منظور اعضای کانون غنچه های مهدکودک “ملائک ۲” وابسته به بیمارستان الزهرا (س) با هدف گرامیداشت این روز به یکی از مهدکودک های مناطق محروم رفتند و با اهدای هدایا و توزیع آجیل و اجرای سرود شادی خود را با همسالان تقسیم کردند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی