مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


مجمع عمومی اسفند ماه اعضای کانون جوانان خواهران قم با حضور جمعی از اعضا و برنامه های متنوع برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ گردهمایی آخرین ماه سال ۹۵ اعضای کانون جوانان قم با حضور کارشناس مسئول کانون با محوریت نحوه اجرای طرح ملی ایمنی سلامت در بخش فرهنگی و  ارایه اطلاعاتی در مورد فعالیت های های صورت گرفته کانون جوانان در سال ۹۵ برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این گردهمایی که با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای خواهر عضو کانون جوانان در سالن اجتماعات مرکز امور جوانان قم برگزار شد، برنامه های متنوع و مسابقات فرهنگی و تفریحی نیز اجرا شد.

در ادامه این جلسه پاکنژاد کارشناس مسول کانون جوانان در واحد خواهران با اشاره به اهمیت بحث حضور حداکثری اعضا در فعالیت های کانون، نحوه هماهنگی و برنامه ریزی های صورت گرفته برای حضور خواهران و اجرای هر چه بهتر هفدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی را تشریح کرد.

ارائه گزارش تصویری از عملکرد کانون جوانان خواهران در دوماه پایانی سال و تقدیر از اعضای فعال و منتخبان مسابقه ها از دیگر برنامه های آخرین مجمع عمومی سال جاری بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی