مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

تعلیم کودکان فرهنگ سازی برای آینده سرسبز ایران

سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۱۷ ب.ظ



غنچه های هلال احمر در آستانه بهار طبیعت، ضمن آشنایی با فواید درختان همگام با سایر اعضای سازمان جوانان در طرح ملی نهضت سبز شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ به مناسبت هفته منابع طبیعی روز درختکاری اعضای کانون غنچه های مهدکودک “سلاله” با مراحل رشد گیاه آشنا شدند و کودکان به صورت عملی و کاردستی کاشت گیاه را اجرا کردند.

در این برنامه غنچه های هلال احمر با کمک مربیان و با نحوه بذرافشانی در خاک و کاشت گیاه و نهال درختان آشنا شدند.

همچنین به همین مناسبت مسئولین حوزه معصومیه(س) از فعالیت های اعضای کانون غنچه های هلال بازدید کردند و کودکان را به درختکاری و کاشت گلها و گیاهانی که موجب تولید اکسیژن و پاکسازی محیط زیست می شوند تشویق کردند.

گفتنی است، مسئولین حوزه معصومیه(س) با اشاره به اینکه تعلیم کودکان، فرهنگ سازی برای آینده سرسبز ایران است، از غنچه های هلال احمر به جهت انجام این کار بشردوستانه و ایجاد بستری در حفظ سلامتی انسانها تقدیر کردند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی