مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



با بدرقه شهدای مدافع حرم خانواده جمعیت هلال احمر استان قم به استقبال بهاری مملو از خدمت رسانی رفت.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ مراسم افتتاحیه طرح ملی و امداد و نجات نوروزی و هفدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر با هدف هم افزایی در خدمت رسانی با شرکت همه دستگاه‌های انتظامی، امدادی و راهداری از جمله پلیس انتظامی، پلیس راهور، شهرداری، هلال‌احمر، اورژانس، حمل‌ونقل، آتش‌نشانی و راه و شهرسازی استان در جوار مزار شهدای مدافع حرم آرامستان بهشت معصومه (س) استان آغاز شد.


در این مراسم که استاندار قم و مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر و جمعی از مدیران دستگاه های خدمت رسان نوروزی حضور داشتند، پرسنل و تیم های خدمت رسان هلال احمر ضمن عطر افشانی و گلباران مزار شهدا، با ادای احترام به مقام شامخ شهدای مدافع حرم و دیدن سان توسط استاندار و مسئولان؛ گام نخست خدمت رسانی خود را در آستانه ی نوروز ۹۶ محکم و با اقتدار برداشتند.


بر اساس این گزارش؛ جمعیت هلال احمر استان قم در ایام نوروز در ۲۲ پایگاه ثابت و سیار امدادی و با حضور روزانه ۹۵ پزشک، پرستار، امدادگر و نجاتگر ارائه خدمت می کند، همچنین ۲۸ پست ثابت و سیار جوانان در مبادی ورودی شهرها و جاده های استان ضمن ارائه خدمات متنوع فرهنگی با اجرای طرح ملی کمپین “نه به تصادفات جاده ای” همزمان با سراسر کشور در پست های ثابت و سیار و سحاب مستقر در شهرهای قم، کهک، جعفریه، دستجرد و سلفچگان با هدف ایمنی و سلامت مسافرین و بهبود رفتارهای ترافیکی، با شعار “بی گدار به جاده نزنیم، ظریف برانیم” به زائرین و مسافران استان قم ارائه خدمت می کند.


گفتنی است، در آئین افتتاحیه طرح های نوروزی هلال احمر سید مهدی صادقی؛ استاندار قم و جمعی از مسولان با امضای میثاق نامه، به کمپین “نه به تصادفات جاده ای” پیوستند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی