مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

در آستانه بهار و سال نو معاونت امور جوانان هلال احمر استان قم همچون سال های گذشته فعالیت های خود را در هفدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی با مشارکت۱۵۰ عضو جوان آغاز کرده است.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ سه روز است که اجرای هفدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی با توزیع بروشورهای آموزشی، تست فشار خون و ارائه اطلاعات پیشگیرانه در خصوص اعتیاد، برپایی خیمه های نماز، فضای دوستدار کودک و همچنین اجرا ی چهارمین جشنواره بین المللی نقاشی صلح و دوستی و کمپین انسان دوستانه " نه به تصادفات جاده ای" در پست های ثابت و سیار قم آغاز شده است.


حضور مسولان و استقبال از پویش مردمی "نه به تصادفات جاده ای"

در سه روز نخست اجرای هفدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در قم، جمع زیادی از مسولان استانی ضمن بازدید از پایگاه های اجرا طرح با امضای میثاقنامه به جمع حامیان این کمپین بشردوستانه پیوستند.

استاندار قم، فرمانده انتظامی استان  و مدیرعامل جمعیت، معاون هماهنگی امور زائرین استانداری، مدیر اداره کل آموزش و پرورش، مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم و معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش، معاون امور عمرانی استانداری و مدیرکل بحران استان قم از اعضای عضو هیات مدیره جمعیت هلال احمر استان قم به همراه جمعی از پرسنل با امضای میثاق نامه به کمپین نه تصادفات جاده ای پیوستند.


 در این بین با ابتکار کانال تلگرامی نشریه صفاییه قم مسابقه ای در راستای افزایش آگاهی مردم و دعوت عمومی به این حرکت زندگی بخش صورت گرفت، که در این اقدام تحریریه این نشریه استانی ضمن ضروری دانستن پیوستن مردم به این کمپین، از آن ها خواست تا با ارسال و انتشار پوستر اختصاصی طرح در فضا های مجازی سایر مردم را به این پویش دعوت نمایند.

مشاور رئیس جمعیت هلال احمر کشور در قم به کمپین نه تصادفات جاده ای پیوست

دکتر رئیس کرمی مشاور رئیس جمعیت هلال احمر در بازدید از پست های هفدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر استان قم ضمن تبریک فرارسیدن فصل بهار، به کمپین نه به تصادفات جاده ای پیوست.


رئیس کرمی در سومین روز از اجرای طرح ملی نوروزی با امضای میثاق نامه به کمپین انسان دوستانه " نه به تصادفات جاده ای" پیوست  واز نزدیک فعالیت های صورت گرفته توسط جوانان قم در پایگاه های طرح نوروزی رصد و ارزیابی کرد.


گفتنی است، جوانان هلال احمر استان قم در ایام نوروز با حضور در ۲۸ پست ثابت و سیار در مبادی ورودی شهر و جاده های استان ضمن ارائه خدمات متنوع فرهنگی با اجرای طرح ملی کمپین “نه به تصادفات جاده ای” همزمان با سراسر کشور در پست های ثابت و سیار و سحاب مستقر در شهرهای قم، کهک، جعفریه، دستجرد و سلفچگان با هدف ایمنی و سلامت مسافرین و بهبود رفتارهای ترافیکی، با شعار “بی گدار به جاده نزنیم، ظریف برانیم” به زائرین و مسافران استان قم ارائه خدمت می کند.




  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی