مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی




گرمای خدمت شبانه و روزی جوانان هلال احمر سرمای آخرین دقایق زمستان را در اجرای هفدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی شکست.

به گزارش روابط عمومی جمیعت هلال احمر استان قم؛ حال هوای اجرای هفدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی قم در روز پایانی سال ۹۵ حاکی از حضور پر شور و خدمت رسانی جوانان هلال احمر بود. در آغاز روز پنجم اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی که مصادف با میلاد حضورت زهرا (س) بود جوانان با آراستن سالن اجتماعات و برگزاری مراسم جشن و مدیحه سرایی این روز را گرامی داشتند و پس از مراسم با انرژی دوچندان عازم محل خدمت خود در پایگاه های اجرای طرح شدند.

استقبال کودکان و خانواده ها از ایستگاه های دوستدار کودک

با توجه به اهمیت آموزش کودکان و اجرای جشنواره ملی نقاشی صلح و دوستی در اجرای هفدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی ایستگاه ها دوستدار کودک مورد استقبال خانواده ها و کودکان مسافر قرار گرفته است و کودکان با حضور در فضایی زیبا و پرنشاط ضمن آشنایی با آموزه های امدادی و  قوانین راهنمایی و رانندگی در سفر در با مشارکت در مسابقه نقاشی و بازی های ویژه از خدمات ایستگاه های دوستدار گودک بهره مند می شوند.

اجرای طرح بهرفت و پیوستن مردم و مسولان به کمپین نه به تصادفات جاده ای در قم ادامه دارد

مدیر و کارشناسان ستاد اقامه نماز استان قم با حضور در در پست های هفدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی ضمن بازدید از نحوه اجرای طرح و تقدیر از خدمات جوانان هلال احمر، با امضای میثاق نامه به کمپین نه به تصادفات جاده ای پیوستند.

سرعت عمل تیم سحاب در امداد رسانی

تیم سحاب جوانان هلال احمر قم با حضور به موقع در صحنه تصادف به امدادرسانی و انجام کمک های اولیه برای مصدوم پرداخت.

در پنجمین روز خدمت رسانی یکی از اعضای تیم سحاب قم در گشت زنی با حادثه تصادفی که منجر به مجروحیت یک پیرمرد شده بود برخود کرده و بلافاصله با استفاده از وسایل همراه خود به ارائه کمک های اولیه به مصدوم پرداخت.

گفتنی است، امدادرسانی به موقع و پیش از حضور اورژانس موجب رضایت مصدوم حادثه تصادف شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی