مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

رییس سازمان امداد و نجات کشور در بازدید از طرح های نوروزی ضمن تقدیر از جوانان و امدادگران، گفت: هماهنگی بین دستگاه های اجرایی خدمت رسان در استان قم می تواند الگو مناسبی در از خدمت رسانی شبانه روزی جوانان هلال احمر در آخرین ساعات سال ۹۵ تا سرعت عمل تیم سحاب در امداد رسانی
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ مرتضی سلیمی صبح امروز در بازدید از در پست های طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی و پایگاه های امدادی  نحوه ارائه خدمات جمعیت هلال احمر قم را مورد ارزیابی قرار داد.

وی ضمن تبریک سال نو با اشاره به ارزیابی صورت گرفته از اجرای طرح های نوروزی قم اظهار کرد: استان قم از گذشته همواره در مناسبت ها و فعالیت ها، مبدا برنامه ها و ایده های نو بوده است و فعالیت های که در قم اتفاق می افتد حاکی از هماهنگی، همراهی و همدلی است.


رییس سازمان امداد و نجات با تحسین همکاری های مشترک بین جمعیت هلال احمر و دستگاه های خدمت رسان تصریح کرد: این نوآوری و همدلی که در جمعیت هلال احمر استان قم  اتفاق افتاده است، باعث هماهنگی بهتر بین دستگاه های خدمت رسان برون بخشی و درون بخشی و در نتیجه موجب ارائه خدمات مطلوبتری به مردم در حوزه فعالیت های بشردوستانه و امدادی می شود.

سلیمی با بیان اینکه این هماهنگی و همکاری بین دستگاه های اجرایی خدمت رسان در استان قم می تواند به عنوان پایلوت و الگو مناسبی در سطح کشور مطرح شود افزود: امید داریم این همراهی و همکاری بین نیروی انتظامی، راهداری، پلیس راه و اورژانس در ایام نوروز سفر ایمنی را برای مسافرین رقم بزند.

وی در پایان با تقدیر از فعالیت های اعضای داوطلب هلال احمر بیان کرد: قطعا نجاتگران و جوانانی که بهترین ایام سال و وقت خود را برای خدمت به همنوعان در اختیار جمعیت قرار داده اند همواره در همه ی مناسبت ها همراه جمعیت بوده اند. امیدوارم در سال جدید نیز این همراهی مستدام باشد.


بازدید استاندار قم از اکیپ طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی
استاندار قم به همراه مدیرعامل جمعیت هلال احمر صبح امروز از اکیپ طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی که به همت معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم برپا شده بازدید کرد.


سید مهدی صادقی استاندار قم به همراه جمعی از مسولان استانی و مدیران استانداری با حضور در پایگاه اجرای طرح های ملی نوروزی جمعیت هلال احمر و اکیپ طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی از برنامه‌ها و فعالیت‌های جوانان جمعیت هلال احمر استان قم که برای استقبال از مسافرین و زائرین نوروزی شهر قم تدارک دیده شده بود بازدید کرد.


وی در این دیدار ضمن تقدیر از حضور پرنشاط جوانان در اجرای این طرح ملی، حضور هلال احمر را مایه دلگرمی و آرامش مسافران در جاده‌ها و شهرها عنوان کرد.



  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی