مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
بازدیدهای مسولین استانی از پایگاه های هفدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی ادامه دارد، ارائه خدمات سفیران جوان هلال احمر قم در هفت روز نخست اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی به حدود از 41 هزار تن رسید.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ هفدهمین دوره ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در حالی هفتمین روز خود را پشت سر گذاشت که جمعی از مسولان استانی و کشوری و از پایگاه های اجرای طرح بازدید کردند.

این مسولین ضمن تبریک سال نو و آرزوی موفقیت برای اعضای جوان هلال احمر، ارائه خدمات متنوع فرهنگی هلال احمر را قابل تحسین ارزیابی کردند و ضمن امضای میثاق نامه به کمپین ملی ” نه به تصادفات جاده ای ” پیوستند.

در نخستین شب سال نو دکتر عباس عطوف؛ معاون پشتیبانی و منابع انسانی سازمان جوانان به صورت سرزده از اکیپ طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در عوارضی قم _ کاشان بازدید کرده و با امضای میثاق نامه به کمپین نه به تصادفات جاده ای پیوست.

همچنین حاج حسینی؛ بخشدار بخش خلجستان قم از اکیپ های طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی و ضمن امضای میثاق نامه و پیوستن به کمپین نه به تصادفات سالی سرشار از سلامتی را برای همه مردم ایران آرزو کرد.

هفت روز خدمت جوانان هلال احمر قم به روایت آمار

 بر اساس این گزارش، آخرین آمار طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی جوانان جمعیت هلال احمر قم که همراه با سراسر کشور و با شعار “بی گدار به جاده نزنیم، ظریف برانیم” در ۲۸ اکیپ ثابت و سیار از ۲۵ اسفند آغاز به کار کرده است، تا اول فروردین حدود ۴۱ هزار تن از مسافرین قم خدماتی شامل، ایستگاه های سلامت و فرهنگی و اطلاع رسانی ارائه کرده است که در این میان ۶۴۳ نفر از خدمات ایستگاه سلامت و سنجش فشار خون، ۱۷۰ نمازگزار از خیمه های نماز  بهره مند شده اند.

همچنین در ایستگاه های دوستدار کودک هفدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی قم ۸۶۰ کودک از برنامه های فرهنگی و تفریحی و مسابقات، همچنین چهارمین دوره جشنواره بین المللی نقاشی صلح و دوستی از جمله برنامه‌های اجرا شده در پایگاه ها است.

در ارائه این خدمات ۷۳ نفر روز بانوان و ۵۲۵ نفر روز برادران جوان هلال احمر به صورت داوطلبانه مشارکت داشته اند که در مجموع اقلام فرهنگی توزیع شده میان مسافرین  ۱۳ هزار و۶۶۵ نسخه نقشه شهر و استان قم و ۱۱هزار ۴۸۷ نسخه بروشور های بهداشتی و سلامتی و اطلاع رسانی ارائه اطلاعات پیشگیرانه در خصوص اعتیاد ۱۰هزار و ۹۷۰ نسخه لوح و سایر محصولات فرهنگی است.

گفتنی است، هفدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی هلال احمر قم از ۲۵ اسفندماه الی ۱۵ فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی