مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور از 7 پایگاه اجرای هفدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در استان قـم بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ مسعود آسیما با حضور در پست های هفدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی فعالیت های جوانان قم را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در بازدید از پست های عوارضی قم _تهران و عوارضی قم _کاشان، پست شهید دل آذر در جوار مسجد مقدس جمکران، پست شهید روحانی و پست ستاد تسهیلات زایران در فرمانداری قم و پست هفدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در ستاد جمعیت هلال احمر، اجرای طرح و خلاقیت های جوانان قم را قابل تحسین توصیف کرد.

معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور در پایان این بازدید در ستاد تسهیلات قم اظهار کرد: در بازدیدی که از اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی استان قم داشتم واقعا تفاوت در اجرای طرح و کارهای خلاقانه ای که در بخش ها مختلف کمپ ها قم وجود داشت را حس کردم.

آسیما با بیان اینکه از فعالیت های جوانان قم لذت بردم تصریح کرد: از این شور و انرژی و حضور داوطلبانه جوانانی که در پست ها نوروزی مشغول خدمات رسانی مطلوب به مسافرین هستند انرژی گرفتم.

مدیر روابط عمومی سازمان جوانان جمیعت هلال احمر کشور ضمن آرزوی سالی خوب برای جوانان و نوروزی بی خطر برای همه هموطنان افزود: کمپین ملی نه به تصادفات امسال با جدیت بیشتر و به صورت گسترده تر در سه قسمت در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه عموم مردم در این کمپین ملی ضمن امضای میثاق نامه می توانند پوستر اختصاصی خود را از طریق ربات تلگرامی به آدرس safarsalem_bot@ با ارسال عکس خود، دریافت و در فضای مجازی منتشر کنند گفت: شرکت در مسابقه  پیامکی بهرفت یکی دیگر از راه های پیوستن به “کمپین نه به تصادفات جاده ای” است.

آسیما در پایان با تقدیر از تلاش های جوانان در اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی و فرهنگ سازی در زمینه ی کاهش تصادفات بیان کرد: امید داریم با همت جوانان و گسترش کمپین ملی “نه به تصادفات جاده ای”  ضمن فرهنگ سازی و حساس سازی مردم نسبت به رعایت نکات ایمنی و همچنین مرور یک سری قوانین ساده راهنمایی و رانندگی بتوانیم تصادفات را در نوروز به حداقل برسانیم.

گفتنی است، مسعود آسیما در بازدید از پست های طرح ها ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی قم ضمن امضای میثاق نامه در یادداشتی نوشت: “نه به تصادفات یعنی سلام به زندگی”.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی