مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

همزمان با روز طبیعت معاونت امور جونان هلال احمر استان قم با همکاری سازمان پسماند و سازمان محیط زیست و شهرداری اقدام به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی در بوستان ها و محل تجمع مردم کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با اشاره اینکه جوانان هلال احمر در روز طبیعت با رویکرد حفاظت از محیط زیست و اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی میزبان مردم بودند، اظهار کرد: همیاران جوان طبیعت، با برپایی چادر در بوستان ها و ارائه خدمات متنوع از جمله توزیع بروشورهای، دوستی با طبیعت حاوی نکات زیست محیطی و سفر، همچنین آموزش امداد و کمک های اولیه و اطفاء حریق در آگاه سازی مردم نسبت حمایت از سرسبزی وطراوت طبیعت کوشیدند.

وی با اشاره به گشت زنی تیم های سحاب و سیار در اماکن پر تردد و توزیع کیسه های تفکیک زباله خشک و تر با هدف اجرای طرح “بازیافت سبز” تصریح کرد: این طرح فرهنگی با هدف حساس سازی مردم نسبت به تفکیک زباله ها و بازیافت آن، همچنین پاسداشت روز طبیعت اجرا شد که با استقبال خوب مردم روبرو شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: تیم های پروژه سحاب با گشت زنی در خیابان های منتهی به حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران ضمن ارائه خدمات فرهنگی و امدادی مردم را تشویق به پیوستن به کمپین ملی نه به تصادفات جاده ای کردند.

مصباحی با اشاره به استقبال مردم و به ویژه کودکان از اجرای برنامه های تفریحی و شاد در قالب مسابقه های فرهنگی اجرای تئاتر ویژه محیط زیست خبر داد و افزود: اجرای مسابقات ورزشی دارت، پینگ پنگ، فوتبال دستی؛ ️نقاشی چهره ویژه کودکان و ️اجرای موسیقی سنتی زنده از دیگر فعالیت های جوانان پر تلاش هلال احمر استان قم در روز طبیعت بود.

وی با تشریح فعالیت های فرهنگی و معنوی هلال احمر  در روز ۱۳ فروردین گفت: ایجاد فضای مناسب و تجهیز آن به جهت ادای فرایض دینی پاسخگویی به مسایل شرعی و اقامه باشکوه نماز ظهر و عصر با حضور پر شور مردم از دیگر فعالیت های جوانان در روز طبیعت بود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: ️پاکسازی محیط زیست و توزیع پلاستیک های تفکیک زباله خشک و تر در بوستان ها و مبادی ورودی روستاها و شهرهای جعفریه (۶چادر) و کهک (۱۰ چادر) و دستجرد (۳چادر) از برنامه های اجرایی در روز پایانی نوروز بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه سلامت و انجام رایگان سنجش فشار خون و معرفی فعالیت های سازمان جوانان هلال احمر به صورت چهره به چهره ارائه نکات بهرفتی با هدف بهبود رفتارهای ترافیکی از دیگر برنامه هایی بود که در روز طبیعت مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی