مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


بیست روز تلاش شبانه روزی جوانان و مسولان جمعیت هلال احمر استان قم فرصت بزرگی بود تا خدمتی ماندگار به نام اعضای داوطلبی ثبت شود که در حرکتی درخشان به بیش از 190 هزار نفر در اجرای هفدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی خدمت رسانی کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم که فعالیت های نوروزی جوانان در این شهر و خدمت رسانی به زائران حضرت معصومه (س) را افتخار خادمی بانوی کرامت می داند اظهار کرد: طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی هلال احمر که از ۲۵ اسفندماه ۹۵ آغاز و تا ۱۳ فرودین سال جاری با مشارکت ۱۶۳۰ نفر روز از اعضای بانو و آقا اجرا شد.

محمد مصباحی با تشریح عملکرد جوانان هلال احمر در ۲۰ روز خدمت رسانی تصریح کرد: در این مدت به ۱۹۰ هزار ۳۲۴ زائر و مسافر خدمات متنوعی از قبیل، سنجش فشار خون ۶۲۲۵ نفر در ایستگاه های سلامت، ارائه خدمات فرهنگی و اجرای برنامه های ویژه در فضای دوستدار کودک با بهره مندی ۶۰۴۰ تن از کودکان، و استقبال ۸۲۵ نفر از خیمه نماز و پاسخگویی به مسایل شرعی ارائه شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم، با اشاره به اینکه امسال با بهره گیری از پتانسیل جوانان در ۱۶پست ثابت در مبادی ورودی و خروجی شهر ۴ پست در شهرهای کهک، جعفریه، دستجرد و سلفچگان؛ و ۸ تیم سحاب و پست سیار جوانان هلال احمر به اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت پرداختیم، بیان کرد: در این مدت ۱۸۷هزار و۹۰۰ نفر با مراجعه به پست های ثابت و ۲۴۲۴ نفر نیز از خدمات تیم های سیار و پرژه سحاب بهره برده اند.

وی ادامه داد: امسال برای خدمت رسانی بهتر به مسافرین ۸۵ هزار و ۷۳۵ نسخه نقشه استان و کشور و ۵۳ هزار و ۳۷۷ مورد بروشور با موضوعات مختلف آموزشی در در قالب ارائه نکات بهداشتی و ایمنی در سفر و بهرفت توزیع شد، همچنین ۳۷ هزار ۲۳۵ مورد انواع محصولات فرهنگی در اجرای طرح های ابتکاری متنوع در تمام طرح و روز طبیعت برای ارائه به مسافرین مورد استفاده قرار گرفت.

مصباحی با اشاره به اینکه اجرای طرح بهرفت و دعوت مردم و مسولان به پیوستن به کمپین ملی “نه به تصادفات جاده ای” با هدف فرهنگ سازی در کاهش تصادفات و آموزش بهبود رفتارهای ترافیکی یکی از فعالیت های درخشان نوروز امسال بود، گفت: این پویش مردمی زمینه ساز فعالیت فرهنگی در راستای کاهش تلفات تصادفادت جاده ای بود و در این مدت، استاندار، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و ۳۵۷۴ نفر از مسئولین ارشد استان، به همراه اقشار مردم و هنرمندان، ورزشکاران و مسافرین شهر قم با امضای میثاق نامه و تهیه پوستر اختصاصی و انتشار در فضای مجازی به این کمپین انسان دوستانه پیوستند.

مصباحی در پایان ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی جوانانی که در اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی مشارکت داشتند بیان کرد: اعضا و پرسنل حوزه جوانان با تمام توان خود تلاش کردند تا به بهترین شکل پذیرای زائران حضرت فاطمه معصومه(س) باشند، امید داریم حاصل این تلاش‌ها مورد رضایت الهی و مسافران نوروزی استان قرار گرفته باشد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی